Beantwoord

Extra mediabox opzeggen

• 17 oktober 2020
  • 8 reacties
  • 155 keer bekeken

Hallo goede dag ik wil me extra media box terug sturen ik kan dat nergens op de site vinden,  moet dat zeker via de telefoon????????? 

icon

Best beantwoord door Cecilia Ziggo 20 oktober 2020, 08:30

Hi @Reinaldo9 
Ik neem het roer even van Marianne over. Bij deze wil ik je laten weten dat ik het abonnement op jouw Extra Mediabox heb stopgezet per 18 november. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Uiteraard ontvang je vanuit ons ook een retourdoos waarin je de mediabox kosteloos naar ons kan retourneren via een Post NL punt.

Bekijk origineel

8 Reacties

Kunt u in mijn Ziggo het abonnement op de extra mediabox opzeggen? Daarna krijgt u een retourdoos en instructies.

Ik zie nergens opzeggen,  ik zie wijzigen , of zenders en pincode herstellen

Een extra mediabox is gekoppeld aan een abonnementsonderdeel. Is daar bij wijzigen niet een optie "opzeggen"? 

Ik ga wel bellen, want dit zou niet eens moeilijk moeten zijn,  bij wijzigen kan je alleen opties toevoegen. Ik kan wel een extra bestellen maar zie nergens staan opzeggen

Het kan ook via de chat als de telefoon een te lange wachttijd heeft.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

Hi Reinaldo9, welkom op de Community! Ik regel het graag voor je. Ik kan je Standaard Extra Mediabox voor je opzeggen per 18 november 2020. Wil je dat ik dat in gang zet?

@Marianne Ziggo 

ja graag. 

Hi @Reinaldo9 
Ik neem het roer even van Marianne over. Bij deze wil ik je laten weten dat ik het abonnement op jouw Extra Mediabox heb stopgezet per 18 november. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Uiteraard ontvang je vanuit ons ook een retourdoos waarin je de mediabox kosteloos naar ons kan retourneren via een Post NL punt.

Reageer