Telefonisch al meerdere keren contact gehad, maar de telefonische ondersteuning leidt tot niets…
Ik heb een mediabox XL en een extra kleinere box op de slaapkamer. Die kleinere box werkt sinds enkele dagen niet meer. Staat stil met de melding “De installatie wordt nu voltooid. Dit kan enkele minuten duren….” Na enkele resets en dagen later nog steeds… Meerdere varianten geprobeerd zoals signaal sturen naar mediabox om te herinstalleren, stroom/kabel eraf en weer aansluiten, of terug naar fabrieksinstellingen en weer opnieuw activeren.
De technische helpdeskmedewerker vermoedt nu dat er een verschil zit in de administratie en ging afstemmen met de administratie. Maar daarbij werd ik doorgeschakeld naar een verkeerde afdeling, en die verbond me weer door met een doodlopende lijn, want ineens was de helpdesk gesloten en werd de lijn verbroken… (na een nutteloos gesprek van ruim een half uur).
In mijn ziggo gekeken en daar staat bij mijn tv-abonnement dat ik een mediabox xl en een ci+ zou hebben. Ik heb helemaal geen ci+, en mijn extra mediabox staat er met zijn serienummer niet bij. De technische adm. kent wel het serienr van mijn 2e box.
En tot slot: bij mijn abonnement zie ik ook dat ik een telefoonlijn zou hebben. Die is meer dan een jaar geleden opgezegd en blijkbaar betaal ik nog steeds voor een opgezegde lijn.