1
Vraag
2
Reacties
Janvanden

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

externe harddisk humax niet meer benaderbaar

Ik heb al een aantal jaren een externe schijf op mojn humax 5300 naar tevredenheid. Als ik menu open en kies voor video's, dan komt melding 'verwerken', maar daarna krijg ik een blauw scherm en gaat systeem terug naar live tv. Opnemen lukt nog wel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Janvanden
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Fabrieksreset was niet nodig. Als eerste de schijf geformatteerd en daarna toegewezen. Alle bestanden weg, maar opnemen en afspelen kan weer. Bedankt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Haal de spanning geheel van het apparaat voor ong. 20 minuten. Daarna kun je het best even een fabrieksreset uitvoeren. KIjk nu of alle weer werkt en formatteerd de harde schijf als deze leeg is of als de opnames eraf mogen.

 

Succes!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Janvanden .Welkom hier! 

Is het gelukt met de tips van @Willem-A ? 🙂 

Janvanden
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Fabrieksreset was niet nodig. Als eerste de schijf geformatteerd en daarna toegewezen. Alle bestanden weg, maar opnemen en afspelen kan weer. Bedankt.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Dag @Janvanden 

mooi dat het weer voor elkaar is. Ik raadde alleen wel de fabrieksreset aan omdat anders het probleem soms weer terugkeert. Met een reset voorkom je dat doorgaans, omdat je daarmee eventueel aanwezige software problemen kan verhelpen. 

Janvanden
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ok. Ga ik proberen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic