1
Vraag
2
Reacties
tallguyruud

Level 5
  • 54Posts
  • 4Oplossingen
  • 15Likes

Eurosport 1&2 geen Replay TV

Is er een storing op Eurosport 1&2. Er is op beide geen Replay TV mogelijk. Heeft het altijd gedaan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@Conforto@tallguyruud @DON PAPA @Serghino en andere volgers van dit topic,

Er is eindelijk witte rook! De meeste programma's zijn weer beschikbaar voor Replay TV voor zowel Eurosport 1& 2.  Willen jullie dit voor de zekerheid nog even controleren?

Bekijk in context

35 Reacties 35
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik zie nu in de Ziggo Go app ook geen mogelijkheid voor replay.
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes
Hey tallguyruud,

Lukt het intussen weer om gebruik te maken van Replay TV op Eursport 1 en 2? Mocht je nog steeds problemen ervaren, laat dan weten bij welke programma's je problemen ervaart en of dit zowel via de Mediabox als via de Ziggo Go app is! Dan ga ik op onderzoek uit.
tallguyruud
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 4Oplossingen
  • 15Likes
Op beide nog steeds hetzelfde probleem. Normaal kun je bijna alles terugkijken op Eurosport en nu sporadisch
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3837Posts
  • 80Oplossingen
  • 2889Likes
Mariska Ziggo ,
Golf is als uitzondering op 18/19 september op Eurosport kanaal 20 wel terug te kijken, maar o.a. Nieuws, Tennis, Autosport, Diverse sporten, en Wielrennen niet. Dit moeten jullie bij Ziggo toch ook zelf kunnen constateren?
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
AoxoMoxoA Dat lijkt mij ook inderdaad. Er is ook geen sprake van een storing of bug. Veel programma's van Eurosport zijn simpelweg niet vrijgegeven voor Replay TV. Of dit te maken heeft met het feit dat ze een eigen player hebben waarop je je kan abonneren durf ik niet te zeggen.
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3837Posts
  • 80Oplossingen
  • 2889Likes
Sander Ziggo ,
Ik had de indruk dat voor 18 september ieder (of nagenoeg ieder) programma teruggekeken kon worden. Nu is het zo'n beetje andersom. Bij Ziggo moet toch bekend zijn wat er bij/door Eurosport veranderd is en zo'n verandering kan dan toch ook naar de Ziggo-abonnees gecommuniceerd worden?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
AoxoMoxoA Ik heb zo het gevoel dat allerlei rechten, vinkje aan en vinkje uit, bij de in de achtergrond meegeleverde gegevens bepaald wordt en dat dit niet eens wordt gecommuniceerd met Ziggo.
Ziggo geeft door wat het aangeleverd krijgt en aan de instellingen zal niet veel, tot niets, handmatig meer gebeuren, gezien het feit dat verkeerd aangeleverde programma's en achtergrond gegevens en mogelijkheden 1 op 1 in de gids staan.
tallguyruud
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 4Oplossingen
  • 15Likes
Is er al een oorzaak gevonden dat replay tv niet meer werkt. Is erg stil van uit de kant van ziggo. Dit forum is toch voor problemen op te lossen. ?
Albert1962

Level 7
  • 133Posts
  • 0Oplossingen
  • 48Likes
Ok hier is bij eurosport niet alle afleveringen terug te zien zoals Superbike. Is het al bekend of het inderdaad aan Eurosport ligt???????
DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
Albert1962 wrote:
Ok hier is bij eurosport niet alle afleveringen terug te zien zoals Superbike. Is het al bekend of het inderdaad aan Eurosport ligt???????


Nee dit ligt niet aan Eurosport maar aan Ziggo, want bij KPN is dit wel gewoon terug te kijken (zie screenshot)

Albert1962

Level 7
  • 133Posts
  • 0Oplossingen
  • 48Likes
Hoop dat het dan snel wordt opgelost. Want het is heel irritant als je het einde niet kan afkijken. Sander Ziggo kunnen jullie daar induiken.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Albert1962 Yes! Ik duik erin. Wordt vervolgd!
DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
Sander Ziggo wrote:
Yes! Ik duik erin. Wordt vervolgd!


Dat zou fijn zijn, want je zij eerder nog

Sander Ziggo wrote:
Er is ook geen sprake van een storing of bug. Veel programma's van Eurosport zijn simpelweg niet vrijgegeven voor Replay TV.


Maar het is dan wel heel vreemd dat dit probleem bij KPN helemaal niet speelt, daar kan ik gewoon alles terug kijken bij Eurosport...
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
De opmerking over het terugkijken van de Superbike race 2 bij KPN doet inderdaad anders vermoeden. Vandaar ook dat ik nu dus twijfel aan mijn eerdere opmerking en er nogmaals induik. Dit wordt dus vervolgd DON PAPA.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

De zender levert ons een lijst aan met programma's die we beschikbaar mogen stellen voor Replay TV. Naar aanleiding van jullie meldingen is deze gecontroleerd. De aangeleverde lijst komt 1 op 1 overéén met wat er momenteel vrijgegeven is voor Replay TV. Tot zover dus geen storing of bug. Feit blijft dat er dus een afname in het aantal beschikbare Replay TV programma's is.

Momenteel wordt er contact gezocht met Eurosport voor verder onderzoek.

Dan zijn jullie weer even op de hoogte.

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
Sander Ziggo Dan blijf ik het wel heel vreemd vinden dat ik via kpn wel gewoon nog alle programma's van Eurosport gewoon kan terug kijken en daar helemaal geen afname in de lijst zie.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
tallguyruud wrote:
... Dit forum is toch voor problemen op te lossen. ?


Het niet vrijgeven van uitzendingen van bepaalde programma's is geen probleem, maar een feit. Een "oplossing" is er dus niet. Dit forum kan dat niet veranderen.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
DON PAPA wrote:
Sander Ziggo Dan blijf ik het wel heel vreemd vinden dat ik via kpn wel gewoon nog alle programma's van Eurosport gewoon kan terug kijken en daar helemaal geen afname in de lijst zie.


En dat is dus precies de reden dat er contact is tussen beide partijen 😉
DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
Waarom is deze topic nu verplaatst ? Dit gaat toch over de next en zijn replay tv dienst ? Mogen niet te veel mensen lezen dat KPN de boel beter op geregeld hebben dan hier bij Ziggo, dat jullie het nu na een minder druk sub forum verplaatsen ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic