karina beks wrote:
nee het is van ziggo zelf, ze hebben hier de laatste 4 dagen alles schijnbaar weer opnieuw aangesloten. en tuurlijk kan het gebeuren dat er iets mis gaat maar waneer ik serieus netjes opbel en echt wordt afgesnauwd vindt ik echt niet normaal. daarna teruggebeld, kreeg toen een wel hele leuk vent aan de lijn die alles even doorloopt het opstarten ed en dan uitlegd het zit bij ons waarschijnlijk verkeerd aangesloten in de kast. hij kan heelaas niet veranderen dat je dan een week moet wachten op de monteur maar ziggo zelf wel. die man zegt ook voor ons is het ook super frustrerend dat we onze klanten zolang moeten laten wachten,zeker als de fout bij ons ligt.
Van kpn was de kabel doorgehaald bij de graafwerkzaamheden van de glasvezel, en dat is ook een mega bedrijf maar die hebben meteen alles op alles gezet om het goed op te lossen.
Ziggo legt geen glasvezel aan, mogelijk naar een wijkcentra of een zeer grote zakelijke klant ?
Als je het hebt over niet goed aangesloten in het kastje dan praten we over coax kabels.
Ik mag aannemen dat je ook internet hebt van Ziggo ? dan kan je de status van je modem zelf uitlezen en zien of er geen signaal binnen komt en als je zeker weet dat alles goed is aangesloten kan je bellen met Ziggo en vragen of ze je modem kunnen bereiken.
Zo niet dan is er zeker een kabel connectie probleem van Ziggo tot aan je aop.
Als jou melding een individuele melding is of blijft dan maakt Ziggo idd een afspraak om een monteur te plannen en dan kijken de systemen of er capaciteit is om een monteur te sturen, is het heel druk dan kan je idd wel eens "te " lang moeten wachten op die monteur. ( die medewerker van de klantenservice kan daar ook niks aan doen )
Netjes zeker niet maar soms is het niet anders , de medewerkers op de klantenservice hebben wel de mogelijkheid om een spoedverzoek in te dienen maar moeten dit in overleg met hun supervisor doen.
Probeer nogmaals te bellen laat een modemmeting doen en vertel dat je geen signaal meer hebt sinds werkzaamheden, wat helpt is vriendelijk te blijven
😉Ik weet er alles van ik heb er 1,5 jaar gewerkt of de procedures nu 6 jaar later nog zo zijn weet ik ook niet zeker maar je kan het proberen