Een Ogenblik Geduld A.U.B ..... Na update Ziggo Mediabox XL

Nou ja zeg! Heb je net van @ZiggoCompany 250mbps upgrade internet gehad, komen ze blijkbaar snachts met een nieuwe update waarna de Ziggo #Horizon Box blijft hangen op "Een ogenblik geduld aub"... #Bug#Ziggo#Crash Geen TV meer! #rt Update en HER Instalatie ook al Mislukt.

De Horizon box blijft in een #UPDATE loop hangen,

Meer slachtoffers met dit probleem?

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Ik weet niet of dit topic met elkaar te maken heeft https://community.ziggo.nl/stel-je-vraag-211/internetverbinding-valt-weg-39092#post390582
Maar zie daar dat je met internet probleem kampt en hier met problemen met de Media Box XL.

Heb je de Media Box XL al even van de Stroom gehaald 15 minuten en daarna weer opnieuw opstarten.
En waar komt het Signaal de woning binnen, Meterkast of woonkamer?
Gebruik je een los Modem of de Media Box XL als Modem?
Heb alles al geprobeerd maar het vreemde was dat toen ik thuis kwam de horizon box op Ogenblik geduld aub stond.. Zojuist met veel moeite (vinden knoppen) de horizon box een hard reset gegeven, staat nu weer 55% R LOADING. hopelijk gaat ie nu wel door em hangt ie niet op Instalatie
Reputatie 7
Badge +15
Denk eerder dat het hier iets mee te maken kan hebben:
https://community.ziggo.nl/ziggo-mediabox-xl-154/zou-het-niet-handig-zijn-39091
NA 2 x telefoon Technische Dienst ZIGGO
NA 2x Reset vanaf Ziggo Server/Centrale
NA 10x af en aankoppelen van bedrading

Ging hij zojuist weer door naar Power/Standby Modus Keuze : JA Aanbevolen HOOG

Ik ben weer blij... nu alleen nog Geavanceerde #ZIGGO gebruikers de optie geven
om DOMEIN namen/adressen te blokkeren ipv alleen email.

Door bijvoorbeeld een EXTRA optie toe toe voegen aan Mijn Email genaamd : Geavanceerde Opties: Voeg dit Domein Toe aan de Lijst van Geblokkeerde Afzenders. Zodat de Mail server automatisch emails van DIT/DEZE domein/Domeinen terug #bounced naar de afzender. ZONDER dat de email gebruiker hier last van ondervind en t toch ontvangt.

Voor nu is dat @bbox.fr vooral en @Ryanair.com zeker 1 tot 5 emails per dag!

Dat zou 50% Irritatie, phising en spam schelen.

Mvg Richard

Reageer