https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/e37-melding
Wat betekent een E37-melding? Je ziet een E37-melding op je tv als er een storing is in het netwerk van Ziggo. Hier kun je dus zelf niets aan doen. Zodra de storing door ons is verholpen verdwijnt de melding weer automatisch.
1. Controleer of de storing al bekend is
Omdat een E37-melding een storing in het Ziggo netwerk betekent, is het belangrijk dat we hiervan op de hoogte zijn. Controleer daarom hieronder of de storing al bekend is. Wil je ons even
bellen als de storing nog niet bekend is?
Vul hier je postcode en huisnummer in.
Postcode
Huisnummer
Toevoeging
2. Geen storing bekend? Herstart je ontvanger
Als er geen storing bekend is of als je ziet dat de storing al opgelost is helpt het om de digitale ontvanger even opnieuw op te starten. Dat doe je zo:
Met een MediaboxHeb je een los kastje naast je tv staan voor digitale televisie? Haal in dat geval de stekker uit het stopcontact. Wacht hierna
1 minuut en steek de stekker weer terug.
Met een CI+ ModuleHeb je alleen een kaartje in de zijkant van je tv? Haal dan de
CI+ Module uit je tv. Zet hierna je
tv uit en na
1 minuut weer aan. Zodra je tv weer aan staat stop je ook de
CI+ Module er weer
in.
3. Kom je er niet uit? We staan voor je klaar
Hebben bovenstaande oplossingen de E37 nog niet verholpen? Dan is er een storing in ons netwerk die nog niet bekend is. Wil je ons even
bellen? Onze collega's van de klantenservice staan voor je klaar om het probleem op te lossen