Charlie1007

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding E100-4 via smartcard

Smartcard werkt helaas niet.

Krijg de melding E100-4 op het scherm te zien.

Reeds contact gehad met iemand van Ziggo en zij hebben een activatiesignaal doorheen geduwd echter krijg nog steeds geen beeld te zien op NPO 1,2,3 en Ziggo kanaal nr. 14 na.

Probleem bekend bij iemand en wat te doen?

6 Reacties 6
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Ik zal hierbij vragen of @Gianna Ziggo even naar je vraag wil kijken. Zij werkt bij Ziggo, kan dieper in de systemen kijken en je verder helpen. 

Charlie1007
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem!

 

krijg een E100-4 melding te zien en heb reeds contact gehad met iemand van Ziggo. Die zouden een activatie signaal sturen maar tot op heden nog geen beeld behalve NPO1,2,3 en Ziggo Sport kanaal nr. 14

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Dag @Charlie1007 

 

maar het gaat toch ook om jou probleem… Dat heb ik hierbij gemeld, en dat word z.s.m. opgepakt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @Charlie1007

Laten we deze vervelende E100-4 melding als sneeuw voor de zon laten verdwijnen! Ik neem met alle liefde voor je een kijkje achter de schermen. Helaas heb je bij je profiel geen adresgegevens ingevuld. Ik raad je aan om dit te doen. Dit is alleen zichtbaar voor ons als moderator(s). Daarnaast ben ik ook benieuwd naar het smartcardnummer en of je deze smartcard gebruikt in een mediabox of CI+ module. Ik hoor graag van je, zodat ik hiermee aan de slag kan gaan. 

Charlie1007
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Cecilia Ziggo wrote:

Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @Charlie1007

Laten we deze vervelende E100-4 melding als sneeuw voor de zon laten verdwijnen! Ik neem met alle liefde voor je een kijkje achter de schermen. Helaas heb je bij je profiel geen adresgegevens ingevuld. Ik raad je aan om dit te doen. Dit is alleen zichtbaar voor ons als moderator(s). Daarnaast ben ik ook benieuwd naar het smartcardnummer en of je deze smartcard gebruikt in een mediabox of CI+ module. Ik hoor graag van je, zodat ik hiermee aan de slag kan gaan. 


Dag Cecilia,

 

het probleem is gelukkig opgelost dankzij een telefonische medewerker!

alsnog bedankt voor het aanbieden van jouw hulp!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Ontzettend fijn om te horen dat je weer zonder foutmelding televisie kunt kijken @Charlie1007. Bedankt voor jouw terugkoppeling! 

Uitgelicht topic