Beantwoord

Diverse foutcodes


Reputatie 1
Badge +1
sinds een paar dagen op de mediabox
div code de eerste code was 6010 de box gereset toen de code weg 1 dag toen kwam in het display weer offline te staan weer gereset
vandaag code 2020
siganal beweegt op neer tussen goed en uitmuntend
bekabeling niks aan veranderd
zit geen versterker tussen
box wordt gloeiendheet als die aanstaat
box uit voelt die ook warm aan
energie stand staat hoog
zit niet in een netwerk ook geen internet via de box heb een losse modem
bekabeling zit aan gesloten als volg toen der tijd aangesloten door upc monteur
groene kabel verlengt was te kort - naar 2 weg splitter op 1 rechtstreeks na de media box -2 naar de versterker daar zi t 2 tv boven op en internet en de radio
icon

Best beantwoord door N.N. 10 augustus 2018, 12:12

Ik denk dat hier even een gratis monteur moet komen om een fatsoenlijk AOP aan te sluiten.

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +11
Kun je een foto plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met de groene kabel en de splitter erop?

Kun je hier je signaalsterkte en signaalkwaliteit met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Reputatie 1
Badge +1
1 signaalsterkte ----goed
2 signaalkwaliteit ----- goed [schommelt heen en weer] uitmuntend
Reputatie 7
Badge +11
Ik denk dat hier even een gratis monteur moet komen om een fatsoenlijk AOP aan te sluiten.
Uitgelicht
Reputatie 7
Badge +11
Dat wordt bellen of chatten met Ziggo voor een hedendaagse goede aansluiting door een gratis monteur:

Als je gaat chatten kun je dit topic doorgeven en zij kunnen direct zien wat er loos is:

Chatten met de chatbox, deze komt midden in beeld als er iemand beschikbaar is, soms even wachten, zojuist nog gezien: https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier

Reageer

    Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics