Wvanhirtum

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Disney plus graag ook via Ziggo

graag van af de start Disney Plus app op de mediabox xl installeren svp (en graag ook alle andere streamingdiensten )
3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Wvanhirtum . Welkom hier! Ook ik zou het leuk vinden om Disney+ te kunnen ontvangen via Ziggo.

Het is op dit moment nog niet bekend of we de Disney+ app gaan aanbieden. Voor meer informatie over Disney+ en de beschikbaarheid daarvan kun je het beste contact opnemen met Disney.

[12-9-2019] Update: actuele informatie vind je in onderstaand topic.

Disney proef abonnement te zien
Robertvh

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
k heb gister gebeld met Disney+, ik trof daar een bijzonder begaafde helpdeskmedewerker aan de lijn, hij vertelde mij in tegenstelling van de ziggo medewerker eerder hier boven schreef, (contact op nemen met Disney+) dat ziggo contact moet opnemen met Disney+ voor het regelen/ontwikkelen van de app!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dat is een standaard antwoord wat veel goed getrainde helpdeskmedewerkers heel vriendelijk zeggen, als hij werkelijk op de hoogte was geweest, had hij Liberty Global genoemd, omdat het voor heel Europa grofweg hetzelfde is wat er op de Next draait en wat er ingesteld kan worden, zie de diverse fora van Liberty Global dochters/partners en de Next topics aldaar.
Ook de updates lopen vrijwel synchroon. Robertvh

Ik vermoed dat er al lang onderhandelingen lopen met Liberty Media USA, Liberty Global is een dochter daarvan en Ziggo is weer een halve dochter van Liberty Global.

Uitgelicht topic