PaulusQ

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Denver TV met CI+ module - ITV_002 melding

Ik weet dat het een onbekend merk is maar ik heb een denver televise LDS-5070 die heeft een dvb-c tuner en een ci+ slot nu kan ik wel de digitale zenders vinden en de ci module wordt herkent maar het laden van het menu geeft steeds een foutcode itv_002 wie weet iets hoe je deze tv kan instellen voor interactieve tv.

 

de helpdesk was heel vriendelijk maar kon me helaas niet helpen

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @PaulusQ. Welkom op de Ziggo Community. 

Een hele goede vraag! Foutmeldingen wil je natuurlijk de baas zijn. In Ziggo gebied kan de CI+ module interactief werken. Om je goed te kunnen helpen met tips en tricks ben ik benieuwd naar het volgende. 

  • Welk type CI+ module gebruik je? (merk en type vermelden)
  • Op welke wijze is de televisie met het internet verbonden? Wifi of bekabeld? Indien mogelijk graag beide testen. 
  • Heb je toevallig de televisie al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Dit om er zeker van te zijn dat jouw tv beschikt over de meest recente firmware/software. 
  • Wat heb je zelf verder nog getest met mijn collega's? 

Wil je ook jouw adresgegevens in jouw profiel vermelden? Dit is alleen zichtbaar voor ons als moderator(s).  We horen graag van je!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mocht je het profiel nog niet gevonden hebben met de plaats voor je postcode en huisnummer.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Uitgelicht topic