Ook ik heb last van CS9995. Tot nu toe 3 x in een week. Ik heb een eigen ASUS RT-AC68U wifi router. 2,4 en 5 Ghz netwerk, verschillende SSID. Dit werkt al jaren snel en probleemloos. Ook bij de initiële installatie van de Next, het verbinden van de Next met het 5 Ghz geen probleem(goede signaalsterkte).
De laatste avonden bij zappen de melding geen Wifi verbinding, foutcode CS9995. Het 5 Ghz netwerk is verdwenen uit de lijst. Alle andere apparaten, Laptop, telefoons, TV hebben prima verbinding op het 5 Ghz netwerk. Ook branden er dan 2 rode ledjes op de Next.
Met netwerk zoeken komt het 5 Ghz netwerk niet meer in de lijst voor. Het 2,4 Ghz netwerk blijft wel zichtbaar in de lijst. Handmatig toevoegen werkt ook niet. De Next geeft dan aan dat dit netwerk niet bestaat.
De enige oplossing is de aan/uit knop op de achterkant. Na het welkom scherm ed. wordt er zonder problemen weer automatisch verbinding gemaakt met het 5 Ghz netwerk.
In het log file van de router is niets vreemds te zien.
Het lijkt er op dat het 5 Ghz wifi gedeelte van de Next uitvalt en pas na een restart van de box weer 'een schop krijgt'.
Ik heb de Next nu verbonden met het 2,4 Ghz netwerk. Eens kijken of dit wel stabiel blijft.
ps. voor de UI developers; bij de verklarende text van foutmelding staat 'kies voor Verder TV kijken'. Die keuze is er niet. Je moet de oranje balk met de text 'Sluit' kiezen.