Vraag

Continu slechte verbinding en TV ontvangst

Thuis valt regelmatig iedere keer de internetverbinding weg, vervolgens steeds ook problemen met TV via Horizon box. Slecht beeld, geen TV gids mogelijkheid. Terugkijken en dan geen geluid hebben.
Wat is de oplossing eb alles al geprobeerd, zelfs de kabel vervangen, fabrieksprogrammering, alles stand-alone aangesloten om de beurt. Helaas geen verbetering. Wat wel opvalt is dat bij slecht beeld via de Horizon box, dan ik dan wel altijd gedwoon beeld heb op het Humax kastje????
Wie heeft de oplossing??

3 Reacties

Reputatie 7
[h4]Hey @Moniqueenjan. Welkom hier! [/h4]
Zo te zien gaat er iets niet helemaal goed met je signaal! Top dat je zelf al zo veel (alles, noem je zelf) gedaan hebt om dit op te lossen.
Als alles al geprobeerd is, zal een monteur waarschijnlijk de beste optie voor je zijn. Die kan bij jou thuis alles testen, doormeten en (het belangrijkst) waarschijnlijk oplossen.

De monteur kunnen we samen natuurlijk inplannen, en je kunt dit via de reguliere wegen doen. Mocht je willen dat wij hem samen inplannen, hoor ik graag op welk tijdstip ik je hier het best even over kan bellen ^^.
Reputatie 3
Badge +3
Als je op de tv naar Diagnosti
Moniqueenjan schreef:

Thuis valt regelmatig iedere keer de internetverbinding weg, vervolgens steeds ook problemen met TV via Horizon box. Slecht beeld, geen TV gids mogelijkheid. Terugkijken en dan geen geluid hebben.

paar vragen

* sinds wanneer ervaar je de storingen?
* welk postcode gebied (is er recent onderhoud geweest? is analoog al uitgeschakeld?)
* heb je een los modem of gebruik je de mediabox xl ook als modem voor internet?
* als je naar diagnostiek gaat waar staan de balkjes van signaalkwaliteit en signaalwaarde?
Reputatie 7
Badge +31
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters erop?

Reageer