Vraag

Cisco mediabox geeft E52 code aan

• 4 december 2018
  • 2 reacties
  • 956 keer bekeken

Goedenavond.

Ik ben in het bezit van een oud Cisco kastje nog. Helaas geeft deze nu een E52 code aan. Deze heb ik vaker gehad en weet deze in principe zelf te verhelpen. Alleen pakt het Cisco kastje het signaal van mijn afstandbediening niet. De knoppen op het kastje functioneren en de afstandbediening los functioneert ook. Alleen geeft hij alleen een E52 nummer aan en pakt het kastje het signaal van de afstandbediening niet. Nu kan ik dus niks behalve van zender schakelen en volume regelen. Heb alles al uit en weer aan gezet, kaartje goed gedaan etc. Is het kastje nu afgeschreven?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

2 Reacties

Misschien nog een oplossing: haal de batterijen even uit de afstandsbediening en er weer in of nieuwe erin.
Volg daarna de stappen op deze pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/e48-e52-melding-oplossen
Reputatie 7
Hallo Sabina, welkom op onze Community.

Nu moet je dus steeds heen en weer lopen naar de mediabox? Daar ben je snel zat van kan ik me voorstellen. Ik hoop dat de stappen en batterij tip van Be rt je uit de brand helpen! Laat je ons weten of het je inmiddels is gelukt?