Beantwoord

CI+ werkt niet meer

  • 9 juli 2019
  • 14 Reacties
  • 204x Bekeken

  • Gedreven Ontdekker
  • 5 reacties
Sinds deze ochtend werkt 1 van mijn CI niet meer.
Er staat dat ik een abonnement nodig heb om deze zender te bekijken.
Op mijn ziggo gekeken is gewoon geactiveerd,heb mijn abonnement niet veranderd.
Snap er geen draad van.
icon

Best beantwoord door Be rt 9 juli 2019, 09:45

Het lijkt erop dat je abonnement niet goed bij je smartcard aankomt.

Met de TV aan:
Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Smartcard op Zenders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

14 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Misschien even de TV van de stroom en de CI+ even uit de TV halen, daarna weer op de stroom en de CI+ er in doen.
Verschillende keren gedaan en ook van huiskamer naar slaapkamer verplaatst,maar nee hoor niets nada.
Reputatie 7
Badge +26
Misschien dat er een Storing is op uw adres en dat dit de oorzaak is, als ze het allebei gedaan hebben kan dat niet zomaar uitvallen.
Geen storingen in mijn postcode,zo vreemd de een doet het wel de ander niet.
Degene die het niet meer doet is nog van UPC,de andere van Ziggo.
Reputatie 7
Badge +26
Het zou kunnen dat de module gewoon stuk is gegaan, en dan kan deze denk ik omgeruild worden voor een nieuwe.
Zeker durf ik het niet te zeggen of er kosten aan verbonden zit.

Een Moderator pakt zekers dit topic op en kan je beter helpen, als u in uw profiel postcode en huisnummer zet (niet zichtbaar voor leden alleen moderators en jezelf) dan kunnen ze u beter helpen.
Reputatie 6
Badge +17
Het zou kunnen dat de module gewoon stuk is gegaan, en dan kan deze denk ik omgeruild worden voor een nieuwe.
Zeker durf ik het niet te zeggen of er kosten aan verbonden zit.

Een Moderator pakt zekers dit topic op en kan je beter helpen, als u in uw profiel postcode en huisnummer zet (niet zichtbaar voor leden alleen moderators en jezelf) dan kunnen ze u beter helpen.


Verkeerd advies.

'Niet het juiste abonnement' verwijst naar een probleem met de smartcard. Staat deze smartcard (juiste nummer) wel tussen je actieve smartcards in MijnZiggo?

Als er een probleem met de CI+-module (dus decoder) zou zijn, krijg je iets te zien in de trant van 'Gecodeerd signaal/programma' en is hier dus niet aan de orde.
Reputatie 7
Badge +26
Smartcard staat in Mijn Ziggo zegt TS dan ga ik er vanuit dat ie werkt als ie het nog deed gister. @AlexHelpt
Reputatie 7
Badge +35
Het lijkt erop dat je abonnement niet goed bij je smartcard aankomt.

Met de TV aan:
Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Smartcard op Zenders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.
Ja hij staat nog als geactiveerd in mijn ziggo,gisteravond deed hij het nog gewoon.
Het lijkt erop dat je abonnement niet goed bij je smartcard aankomt.

Met de TV aan:
Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Smartcard op Zenders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.

Ga ik doen.
Reputatie 7
Badge +35
Een paar keer met de smartcard heen en weer gaan in de module lost ook wel eens niet juist contact op tussen smartcard en module.
En de module er een keer uithalen en weer goed doordrukken bij het erin doen.
Het lijkt erop dat je abonnement niet goed bij je smartcard aankomt.

Met de TV aan:
Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Smartcard op Zenders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.

Dank je wel,hij werkt weer.
Reputatie 7
Badge +35
TOP, veel kijkplezier gewenst.☺
Reputatie 7
Fijn dat alles weer werkt door de goede hulp die je hier op de Community is geholpen, @Ria D. Bedankt voor de terugkoppeling 🙂