liesem

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CI+ versie 1.2 of 1.3 voor Samsung UE40MU6120

Ik wil een Samsung TV UE40MU6120 kopen. Kan ik hierin de Smit 1.2 CI+ Module (https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/smit-ci-module) gebruiken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
liesem wrote:
Als ik dan toch een 1.3 moet kopen. Welke is dan de beste keus? Of maakt dan niet uit. Mijn huidige Sony TV met 1.2 versie heb weet ik nog dat ik Smit het beste werkte. Ik heb ook een ander gehad (merk vergeten), maar die liep steeds vast. Deze Smit doet dat ook nog wel, maar dat beperkt zich tot een keer week ofzo.

U moet helemaal niets kopen. Bij een abonnement krijgt u de module in bruikleen, als extra abonnement of in plaats van een mediabox.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Varel

Level 1
  • 331Posts
  • 15Oplossingen
  • 10Likes
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/smit-ci-module/
Dus een 1.3 :wink:

EDIT: Misschien ook wel handig https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus/
liesem
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja begrijp ik dat hij niet geschikt is voor 1.3, maar kan ik de 1.2 in de Samsung TV UE40MU6120 gebruiken? De een zegt dat in nieuwe TV's alleen de 1.3 wordt geaccepteerd. De ander zegt dat de oude 1.2 nog wel te gebruiken is, maar dan uiteraard geen interactieve tv.
Varel

Level 1
  • 331Posts
  • 15Oplossingen
  • 10Likes
Je zult problemen kunnen ondervinden met zenders en mogelijk dat het het helemaal niet werkt.
liesem
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De economie moet blijven draaien zullen we maar zeggen. Vaag dus. Moet het gewoon proberen.
liesem
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik dan toch een 1.3 moet kopen. Welke is dan de beste keus? Of maakt dan niet uit. Mijn huidige Sony TV met 1.2 versie heb weet ik nog dat ik Smit het beste werkte. Ik heb ook een ander gehad (merk vergeten), maar die liep steeds vast. Deze Smit doet dat ook nog wel, maar dat beperkt zich tot een keer week ofzo.
Varel

Level 1
  • 331Posts
  • 15Oplossingen
  • 10Likes
Dit staat in de technische gegevens van je tv
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
liesem wrote:
Als ik dan toch een 1.3 moet kopen. Welke is dan de beste keus? Of maakt dan niet uit. Mijn huidige Sony TV met 1.2 versie heb weet ik nog dat ik Smit het beste werkte. Ik heb ook een ander gehad (merk vergeten), maar die liep steeds vast. Deze Smit doet dat ook nog wel, maar dat beperkt zich tot een keer week ofzo.

U moet helemaal niets kopen. Bij een abonnement krijgt u de module in bruikleen, als extra abonnement of in plaats van een mediabox.
basco

Level 1
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
klopt het dat de oude smit module af en toe het uitvallen van zenders zorgt kom na 40 sec vanzelf weer terug hoe kun je dit oplossen??
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Oude apparatuur kan vreemde storingen gaan veroorzaken.
Ik zou voor een nieuwe gaan.
De 40 seconden ben ik hier op dit forum nog niet tegengekomen.
basco

Level 1
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
maar je kunt je natuurlijk afvragen of een smitmodule van 8 jr oud wel echt oud is en dit soort storingen veroorzaakt er zit al wel een wat nieuwere kaart in , wat kan er stuk in een module (cardhouder) die met enkele contact puntjes verbonden is met de card en tv
basco

Level 1
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
hierboven staat ook dat je bij een abonnement een module krijgt van ziggo heb ik nog nooit gehad de module geleverd bij de aankoop van de tv wordt tijd dat ziggo mij eens een nw module stuurt dan
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Voor meer informatie en/of de aanvraag van een module dan wel een smartcard is de chat het makkelijkst:

De chatbox (24/7/365) komt hier midden in beeld als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
basco Misschien de smartcard even schoonmaken. De contacten kunnen wat geoxideerd zijn.
basco

Level 1
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
dit advies heb ik al zo vaak gekregen en helpt niks je haalt je simkaart toch ook niet steeds uit je telefoon

Uitgelicht topic