P Weijer

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CI+ module werkt niet Samsung LE32D450G1W

C1 module werkt niet Samsung LE32D450G1W

Heb eerder contact gehad met Ziggo en ze vertelden dat deze tv geschikt was.

Heeft iemand oplossing?

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Wat heb je geprobeerd ? Waar gaat het fout (bij welke stap)?

Krijg je een foutmelding?

Krijg je helemaal geen beeld? Ned1 moet het ook zonder module doen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @P Weijer 

Welkom hier op de Community! Wat jammer dat je CI+ module niet werkt! Net als @Steefb ben ik wel nieuwsgierig naar wat precies de situatie is. Ik heb de TV even opgezocht via onze checktool. Het model dat je doorgeeft kom ik niet tegen, maar LE32D450G1WXXN wel. Wil je het modelnummer nog eens controleren? Als je inderdaad de LE32D450G1WXXN hebt is het in ieder geval van belang dat de software up to date is. Probeer eens een software update uit te voeren op de TV en voer daarna de installatie stappen voor de CI+ module opnieuw uit. 

Laat je weten of het zo lukt? En zo niet, vertel dan iets meer over de situatie zodat we je verder kunnen helpen. 

Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Volgens tweakers heeft deze alleen een analoge tuner.

https://tweakers.net/pricewatch/280468/samsung-le32d450/specificaties/

 

Dan gaat het dus niet werken.

P Weijer
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, bedankt voor je antwoord.

Module reeds werkend, toch kwestie van in goede volgorde stappen doorlopen.

https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/2013-smart-tv-ziggo-digitale-tv-installeren/

Helaas is nu de melding dat mijn kaart niet is geactiveerd en heb ik nog geen beeld.

Heb de kaart nu meerdere malen geactiveerd via de site van Ziggo.

Wanneer dit niet lukt lijkt het me handig ze te bellen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

We maken sprongen in de goede richting begrijp ik! Maar we zijn nog niet bij het eindresultaat. Als je de activatie van de smartcard aanvraagt via Mijn Ziggo is het van belang dat je TV, met de module en smartcard erin, aan staat op NPO1. Kun je mij laten weten of dat het geval was?

Uitgelicht topic