Rj45

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ci module omruilen

Hallo , ik heb een ci module , deze is niet geschikt voor interactieve tv . Is er een mogelijkheid om deze om te ruilen voor een moduke die dit wel kan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi Rj45, welkom op onze Community!

Er zijn een boel verschillende scenario's en wat er voor jou mogelijk is is van een aantal zaken afhankelijk:

1. Ga naar de CI+ pagina op onze website en klik op het tabblad "Gecertificeerde tv's"
2. Vul je postcode + huisnummer in
3. Selecteer je tv merk
4. Voer het modelnummer in
Nu zie je of jouw toestel geschikt is voor Interactieve TV via een CI+ module.

Voorbeeld van een tv die niet geschikt is voor Interactieve TV via CI+:


Is jouw TV wél geschikt? Dan is het de vraag of je je module van ons in bruikleen hebt of hebt gekocht.
- Een module in bruikleen kunnen we omruilen.
- Een gekochte module is jouw eigendom, die ruilen we niet om. Je kunt in dat geval zelf een interactieve CI+ module kopen ter vervanging (alléén in voormalig Ziggo gebied en zónder smartcard) of een Interactieve CI+ module van ons in bruikleen nemen à €2 per maand (via dezelfde pagina op onze website).

Bekijk in context

10 Reacties 10
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
U zou contact kunnen opnemen met ziggo en wellicht hebt u nog een oude ziggo abb. en dan kan men deze aanpassen naar het nieuwe abb. zonder kosten.
b.v alles in 1 basis = connect start + playstart.
u mag mij ook een pb sturen met uw postcode en huisnummer, dan wil ik wel even kijken

gr Teun
Rj45
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb net het nieuwe complete abbonement , zou dus gewoon moeten werken
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Heb je dan een module of kastje gekregen bij het afsluiten?

Teun
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Het hangt er vanaf waar u woont. In het oude UPC gebied is interactieve TV via de CI-module niet mogelijk. Woont u in het oude Ziggo gebied, dan even contact opnemen met de helpdesk om te kijken wat mogelijk is.
Rj45
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb de check als gedaan en het is mogelijk
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi Rj45, welkom op onze Community!

Er zijn een boel verschillende scenario's en wat er voor jou mogelijk is is van een aantal zaken afhankelijk:

1. Ga naar de CI+ pagina op onze website en klik op het tabblad "Gecertificeerde tv's"
2. Vul je postcode + huisnummer in
3. Selecteer je tv merk
4. Voer het modelnummer in
Nu zie je of jouw toestel geschikt is voor Interactieve TV via een CI+ module.

Voorbeeld van een tv die niet geschikt is voor Interactieve TV via CI+:


Is jouw TV wél geschikt? Dan is het de vraag of je je module van ons in bruikleen hebt of hebt gekocht.
- Een module in bruikleen kunnen we omruilen.
- Een gekochte module is jouw eigendom, die ruilen we niet om. Je kunt in dat geval zelf een interactieve CI+ module kopen ter vervanging (alléén in voormalig Ziggo gebied en zónder smartcard) of een Interactieve CI+ module van ons in bruikleen nemen à €2 per maand (via dezelfde pagina op onze website).
Rj45
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook die check stond bij allebei een vinkje
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Mark Ziggo wrote:
Is jouw TV wél geschikt? Dan is het de vraag of je je module van ons in bruikleen hebt of hebt gekocht.
- Een module in bruikleen kunnen we omruilen.
- Een gekochte module is jouw eigendom, die ruilen we niet om. Je kunt in dat geval zelf een interactieve CI+ module kopen ter vervanging (alléén in voormalig Ziggo gebied en zónder smartcard) of een Interactieve CI+ module van ons in bruikleen nemen à €2 per maand (via dezelfde pagina op onze website).


Nog een toevoeging hierop: als je een nieuwe CI+ module koopt (dit werkt alléén in voormalig Ziggo gebied!), koop er dan géén smartcard bij. Losse smartcards activeren we namelijk niet meer. Je kunt één van je huidige smartcards in de nieuwe module gebruiken.
Als je een module van ons in bruikleen neemt (dit is ook in voormalig UPC gebied mogelijk) krijg je daar van ons een nieuwe smartcard bij.
Rj45
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb net bericht gekregen dat er een mediabox is opgestuurd , omdat we naar een hoger abbonement gegaan zijn, als ik die er tussen zet is het toch ook opgelost
Rj45
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de mediabox is er , die er aan gehangen, dan komt de foutcode 1010, bleek het um kastje te zijn , die vervangen , dan komt foutcode 1020 in beeld , morgen komt de monteur kijken wat het probleem is, en hoop ik dat het op gelost wordt

Uitgelicht topic