Beantwoord

CI+ module, maar welke?

  • 24 maart 2018
  • 39 Reacties
  • 26517x Bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

39 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
@RosalieIk begrijp even niet wat je bedoeld. Smartcard in de tv... En eerst zat de card in de tv.... Je hebt het ook over een module neem ik aan. Je moet dan wel een extrerne hardeschijf op je tv aansluiten. Via een vd usb poorten. Mocht de tv dit ondersteunen..voor opnemen en etc. Het heeft dus niets met je abonnement te maken, maar met de aparatuur wat daar de mogelijkheden zijn.
Sorry ik bedoelde dat de kaart in de ziggo box zat. Mijn man vindt 2 afstandsbedieningen onhandig. Dus heeft hij een houdertje gekocht en de card in de tv gedaan. We hebben een nieuwe panasonic tv.
Reputatie 7
Badge +24
Ok maar de tv heeft dan een externe hardeschijf nodig En ook hier geld. De tv heeft maar 1 tuner. Dus opnemen en na een eendere zender kijken lukt dan niet. Mits een van de zenders in een zelfde stream zitten.
Reputatie 7
Badge +24
Aanvulling: je kan de box natuurlijk ook blijven gebruiken voor de free to air zenders ( lees vorige reacties) en als nog opnemen op/via de box
Bedankt voor je advies!
Reputatie 7
Badge +24
Ok graag gedaan..
Ja dat had snapte ik ook al. Ik ben bezig om een nieuwe modules te zoeken nu.

@Wipneus,

Ik had ook het gat na NPO3. Telefonisch alle smartcards weer laten activeren en na 15 min had ik weer alle zenders. In mijn geval lukte activeren via de site van Ziggo niet, vandaar dat ik gebeld heb.

Gr,

Beeblebrox.
Reputatie 7
Badge +24
Ja dat had snapte ik ook al. Ik ben bezig om een nieuwe modules te zoeken nu.

@Wipneus,

Ik had ook het gat na NPO3. Telefonisch alle smartcards weer laten activeren en na 15 min had ik weer alle zenders. In mijn geval lukte activeren via de site van Ziggo niet, vandaar dat ik gebeld heb.

Gr,

Beeblebrox.
van wat ik begreep is de module die wipneus heeft verouderd. En Wipneus heeft reeds contact gehad met de helpdesk..,
Ja moet een nieuwe module in. Mijn @smit modules (met paarse sticker) zijn meer als 5 jaar oud. 4K tv is nog niet zo oud. Heb inmiddels een nieuwe module besteld. De oude module werkt gewoon nog op een oudere smart tv van in mijn geval SONY en een Samsung.
Zag wel op de nieuwe 4K tv dat vanaf kanaal 925 de analoge zenders die worden aangeboden staan zoals al eerder in een reactie werd aangegeven.

Wacht gewoon op de nieuwe Quantis module die beide versies ondersteunt (1.2 en 1.3)
Als de modules met smartcards gewoon werken op de tv die ik heb, hoef ik niet te bellen om ze nogmaals te activeren want ze werken gewoon. Alleen zodra ik de module met smartcard erin doe krijg ik de melding zoals eerder vermeld. Dus ligt het aan de verouderde module voor deze moderne 4K tv.
Reputatie 7
Badge +35
*** overbodige tekst verwijderd ***
We hebben tv standaard met opnemen en pauzeren.
Reputatie 7
Badge +24
Wij hebben de smartcard in de tv gestopt. Maar opnemen en pauzeren lukt niet. Terwijl dit wel in ons abonnement zit. Eerst zat de card in de tv. Doen we iets verkeerd?
@Rosalie

Opnemen en pauzeren kan met de één of andere mediabox.
Ziggo neemt niet in de cloud op en pauzeert ook niet in de cloud.

En ik meen te begrijpen dat het ook met een externe harde schijf kan, maar daar weten anderen weer meer over te vertellen die hier ervaring mee hebben.

Even voor de duidelijkheid, welke abonnement heb je waar je opnemen en pauzeren in ziet staan?


Hoi Bert ik had reeds enig uitleg gegeven aan Roasalie.
Reputatie 7
Badge +35
@robbo Oeps, heel de 2e pagina niet gelezen.🤔

Overbodige tekst verwijder. @robbo