Ronald050

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CI+ module LE32B450 geschikt voor ziggo?

Mijn Samsung tv LE32B450 heeft een CI+ interface maar volgens de test bij ziggo zou deze niet geschikt zijn voor ziggo.
Wie weet het antwoord hierop?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
@Ronald050,
Van harte welkom op de Ziggo Community. Gelukkig hebben de leden je al op weg geholpen :-).

Dat de TV niet gecertificeerd is wil inderdaad nog niet zeggen dat het niet functioneert. Het kan prima functioneren, maar... Ik moet er nog wel aan toevoegen dat als het niet functioneert, wij je ook niet kunnen ondersteunen met het instellen omdat hij niet gecertificeerd is volgens Ziggo.

Je kan het altijd testen en als het niet werkt, retour zenden binnen 14 dagen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Volgens Ziggo is dit toestel niet geschikt noch in het fUPC noch in het fZiggo-gebied. Het zal dus waarschijnlijk niet werken.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Hi Ronald,

Volgens Ziggo zou het niet moeten werkrn. Toch vind ik met googlen een review dat iemand wel een CI+ van Ziggo kan gebruiken. Kwestie van testen 🙂
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Als er niks op de Ziggo site is hij niet gecertificeerd, meestal wil dat zeggen dat hij niet getest is of niet volledig volgens de Ziggo richtlijnen werkt. Meestal is hij wel aan de gang te krijgen.
Ronald050
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt allemaal!
ik weet genoeg.
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
@Ronald050,
Van harte welkom op de Ziggo Community. Gelukkig hebben de leden je al op weg geholpen :-).

Dat de TV niet gecertificeerd is wil inderdaad nog niet zeggen dat het niet functioneert. Het kan prima functioneren, maar... Ik moet er nog wel aan toevoegen dat als het niet functioneert, wij je ook niet kunnen ondersteunen met het instellen omdat hij niet gecertificeerd is volgens Ziggo.

Je kan het altijd testen en als het niet werkt, retour zenden binnen 14 dagen.
Ronald050
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, dat is inderdaad een goed idee!
hartelijk dank voor de reactie.
Dolf09

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Ronald050 , heb jij het al getest ? En zo ja, werkt het wel ? Bespaart mij een eventuele bestelling ...

Uitgelicht topic