Beantwoord

ci+ module installeren lukt niet goed.

• 20 mei 2019
  • 4 reacties
  • 1066 keer bekeken

ik heb de module geinstaleerd helemaal; volgens het stappenplan en de zenders 123 en 14 werken maar op bijv. 4 geeft hij aan dat de zender is gecodeerd en dat ik de module moet juist invoeren
icon

Best beantwoord door Hans.W 20 mei 2019, 16:19

@glittergroep

Probeer is het volgende ga naar mijnziggo in Ziggo.nl kies optie producten daarna televisie als het goed is kom je halverwege gegevens tegen van je ci daaronder staat zenders ophalen/pincode reset druk op zenders ophalen deze optie is ook te zien in details ci. Let op heb geduld duurt ongeveer 15 tot 20 minuten voordat hij alles heeft bijgewerkt. Veel succes ermee
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +6
@glittergroep

Probeer is het volgende ga naar mijnziggo in Ziggo.nl kies optie producten daarna televisie als het goed is kom je halverwege gegevens tegen van je ci daaronder staat zenders ophalen/pincode reset druk op zenders ophalen deze optie is ook te zien in details ci. Let op heb geduld duurt ongeveer 15 tot 20 minuten voordat hij alles heeft bijgewerkt. Veel succes ermee
Reputatie 7
Badge +27
Heb je goed gecheckt of je module goed in de tv zit, is er een menu optie voor de module en wat doet die (geeft hij aan)?
Zit je kaart goed (heb je die)? Hij kan op 3 manieren fout.

Heb je ook de stroom al eens even van de TV gehaald?
Reputatie 5
Badge +6
@glittergroep

Misschien een domme vraag uiteraard volg het advies van @Steefb verder heb je eerst de tv kanalen laten installeren zonder ci module doe je dit niet dan geeft het geheid problemen nadat kanalen zijn gevonden volg dan de procedure van jouw tv merk en wacht o.a op melding ci module geinstalleerd.
bedankt voor de reacties
ik heb via de chat mijn kaartnr doorgegeven aan een medewerker en darna de module terug geplaatst en ik moest de tv 4 uur aanlaten dan zou alles geinstaleerd worden.
maar binnen een uur waren alle zenders er al op
dus ik denk dat de kaart niet goed geinstaleerd was