Frank.sabine

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CI+ module activeren

Ik verwacht dat onze nieuwe CI module geactiveerd moet worden?

 

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Wat gaat er fout?

Krijg je foutmeldingen?

Smartcard van Ziggo gekregen?

 

Dit is een klanten helpen klanten forum.

Ziggo medewerkers komen wel langs, maar dat kan lang duren.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hij zou zo moeten werken.

Als hij niet werkt?

Draai hem eens in de lengte om, het gebeurt wel eens dat hij er verkeerd om in zit.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Diep genoeg indrukken van de module, maar dan wel op de goede manier!! is ook een advies. Maar doe dat nooit als de module onjuist is geplaatst. Ook de smartcard kan nog verkeerd om zitten, maar zit er meestal al op de juiste manier in.

 

Anders is meer info zeer welkom.

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@Frank.sabine Welkom op de Community!  De CI+ is dus vers van de pers! Het is al een paar dagen geleden en je  hebt ook al nuttige reacties gehad. Is het je gelukt om de module aan de praat te krijgen?

Uitgelicht topic