Clare

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CI + module werkt niet - gecodeerd signaal

Ik heb 1 tv in huis met een CI module en hij doet het nooit! iedere keer krijg ik de melding gecodeerd signaal. Iedere keer gebeld. Maar het blijft steeds. Ik zou nu echt willen dat dit opgelost word aangezien ik er ook voor betaal en nog steeds niet goed is 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Clare .Welkom hier!

 

Allereerst; ik heb je smartcardnummer even uit dit topic verwijderd ^^. Het is beter dat dit voor iedereen op straat ligt. 

Ik zie dat je gisteren contact met ons gehad hebt en dat je kaart na een refresh weer werkt. Super! Wist je dat je dit ook heel makkelijk zelf kunt doen? Check hier hoe! 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Clare wrote:

Ik heb 1 tv in huis met een CI module en hij doet het nooit! iedere keer krijg ik de melding gecodeerd signaal. Iedere keer gebeld. Maar het blijft steeds. Ik zou nu echt willen dat dit opgelost word aangezien ik er ook voor betaal en nog steeds niet goed is 

 

Hi,

Welkom in het klanten helpen klanten forum 😉 

Vertel eens welke CI+ module heb je en zit daar een smartcard in ?

Vertel ook welk merk je tv is en het model of type nummer.

 

En kijk even in je mijn Ziggo omgeving of je daar bij je producten en smatcard ziet staan. 

 

Dan kunnen wij kijken of we je op weg kunnen helpen.

Clare
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In het vorige huis had ik hier ook een CI module in. (In deze tv) en heeft het altijd gedaan. Er zit een smartcard in met nummer***

ik heb een Samsung tv 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Clare wrote:

In het vorige huis had ik hier ook een CI module in. (In deze tv) en heeft het altijd gedaan. Er zit een smartcard in met nummer 1065 6403 309 R

ik heb een Samsung tv 

Staat die smartcard geregistreerd in mijn Ziggo? Kunt u dan door de optie pincode en zenders herstellen te gebruiken de zenders opnieuw ophalen?

Mogelijk moet u na de verhuizing uw tv opnieuw installeren. 

 

Clare
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee want ik heb dit abonnement net weer afgesloten bij jullie ik wilde in dit nieuwe huis kpn nemen maar dat is 1 en al problemen geweest! Daarom moest ik terug naar ziggo en sinds een maand of iets langer heb ik jullie en gaat alles mis. En werkt de kaart niet goed dus mijn vraag is kunnen jullie in je systeem kijken of er iets is met die kaart misschien afgesloten Etc 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als u een eerder abonnement bij Ziggo had, dat heeft opgezegd en nu weer een abonnement heeft genomen, zal de oude smartcard niet meer werken en kan ook niet meer door Ziggo geactiveerd worden. U zult om een CI module te kunnen gebruiken en deze moeten huren of in plaats van een mediabox moeten nemen. 

Clare
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

U begrijpt mij niet!!!! Ik ben verhuisd had Kpn aangevraagd maar werkt niet bij ons. Dus heb ik een abbenoment bij jullie genomen! Ci module aangevraagd en die werkt niet iedere keer krijg ik gecodeerd signaal te zien! Dus alles nieuw en opnieuw aangevraagd en hoort gewoon te werken betaal hier ook voor 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Clare U heeft recht op installatiegarantie. Bestel een monteur.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

“Gecodeerd signaal” wil zeggen dat de tv de CI+module niet goed kan lezen, en heeft niet met de smartcarcd te maken. Zenders ophalen heeft dan ook geen zin.

 

Is de TV Ziggo-gecerticifeerd, en zit de CI+ er wel op de juiste manier in?

 

Clare
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi 

 

ja die zit er goed in. Zondag ook gebeld met jullie, ik had hetzelfde probleem. Toen er weer in gedaan en deed hij het even voor een half uur. Daarna n kreeg ik weer dezelfde melding 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Clare wrote:

Hi 

 

ja die zit er goed in. Zondag ook gebeld met jullie, ik had hetzelfde probleem. Toen er weer in gedaan en deed hij het even voor een half uur. Daarna n kreeg ik weer dezelfde melding 

 

Voor de duidelijkheid dit is een klanten helpen klanten communety en jullie daar bedoel je Ziggo mee denk ik maar dat zijn wij niet.

Ik en de andere die hier reageren zijn ook klanten 😉

 

 

Clare
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja ik merkte het al stom van mij! 😉 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Clare .Welkom hier!

 

Allereerst; ik heb je smartcardnummer even uit dit topic verwijderd ^^. Het is beter dat dit voor iedereen op straat ligt. 

Ik zie dat je gisteren contact met ons gehad hebt en dat je kaart na een refresh weer werkt. Super! Wist je dat je dit ook heel makkelijk zelf kunt doen? Check hier hoe! 

Uitgelicht topic