Borg of kosten terug bij inleveren smartcards?

• 6 juni 2017
  • 4 Reacties
  • 2149x Bekeken

Reputatie 7
Beste Ziggo Moderators & Ronald 🙂,

Ik heb vraagje betreft me smartcard's

Ik bezit er 2 die ik in abonnement hebt gehad 1 van Ziggo toen met de Samsung SMT- C7140 Digitale TV Box en ik heb er 1 gekocht bij Saturn Heerhugowaard voor € 30,- ( Nu Media Markt )

Me 3e Smartcard zit in me CI+ Module - geleverd bij me module

De vraag is dat Ziggo de Smart Cards in gaat perken, logisch , maar zit er een borg op of krijg je kosten ervan terug. heb nu 2 Media Boxen 1 XL en 1 Extra Media Box, heb nu 2 smart cards over.

Vriendelijke groet,

Dave

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Als je ooit eens, aantoonbaar, borg hebt betaald krijg je die borg pas terug bij opzeggen van je abo bij Ziggo, dus als je naar een andere provider vertrekt.
Ik moest 5 jaar geleden borg betalen van 40 euro voor het modem en bewaar de factuur daarvan goed omdat in dit forum ook wel eens naar voren is gekomen dat de administratie van Ziggo bij einde abo 'vergeten' was dat er ooit borg betaald is.
Alsje die modules en kaarten ooit eens gekocht en geactiveerd hebt blijven ze gewoon je eigendom en bij regelmatig gebruik ook actief.
Modules en kaarten in bruikleen heb je misschien ooit eens borg voor betaald, zie mijn uitleg daarover hierboven.
Als je daar activatiekosten voor betaald hebt ben je die gewoon kwijt en moet je bij einde abo de spullen weer inkeveren.
Reputatie 7
Als je ooit eens, aantoonbaar, borg hebt betaald krijg je die borg pas terug bij opzeggen van je abo bij Ziggo, dus als je naar een andere provider vertrekt.
Ik moest 5 jaar geleden borg betalen van 40 euro voor het modem en bewaar de factuur daarvan goed omdat in dit forum ook wel eens naar voren is gekomen dat de administratie van Ziggo bij einde abo 'vergeten' was dat er ooit borg betaald is.
Alsje die modules en kaarten ooit eens gekocht en geactiveerd hebt blijven ze gewoon je eigendom en bij regelmatig gebruik ook actief.
Modules en kaarten in bruikleen heb je misschien ooit eens borg voor betaald, zie mijn uitleg daarover hierboven.
Als je daar activatiekosten voor betaald hebt ben je die gewoon kwijt en moet je bij einde abo de spullen weer inkeveren.

Dank je wel, had van Ronald ook al duidelijk bericht gehad en zei,post het zeker op de community dan hebben andere bezoekers er ook iets aan en kunnen we de info verder bekijken.
Reputatie 7
Hey Dave,

Ik heb de titel iets veranderd, maar bedankt voor het posten :)
N.N. heeft een goed punt. Ik wil hier nog wel aan toevoegen dat dit alleen van toepassing is voor oud UPC. Oud Ziggo klanten en nieuw Ziggo klanten betalen geen borg.

Verder blijven de smartcards officieel eigendom van Ziggo. Je hebt ze in bruikleen zolang je Ziggo hebt, maar als je het abonnement opzegt zullen wij deze terug vragen.

Gr,
Reputatie 7
Hey Dave,

Ik heb de titel iets veranderd, maar bedankt voor het posten :)
N.N. heeft een goed punt. Ik wil hier nog wel aan toevoegen dat dit alleen van toepassing is voor oud UPC. Oud Ziggo klanten en nieuw Ziggo klanten betalen geen borg.

Verder blijven de smartcards officieel eigendom van Ziggo. Je hebt ze in bruikleen zolang je Ziggo hebt, maar als je het abonnement opzegt zullen wij deze terug vragen.

Gr,

Dank je wel en staat er keurig 😳

Reageer