Rivadi

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

blokjes en storing op alle tv zenders

Ik heb afgelopen week, na de grote update, een aantal dagen last gehad van storing alle televisie zenders. Ziggo beweerde dat het aan mijn aansluiting of snoeren zou liggen. Maar na check bij mijn buren bleek dat de hele buurt het probleem had. Na een paar dagen was het ineens weer voorbij en deden alle zenders het weer goed. Echter vanaf vandaag weer steeds weer dezelfde stroring. Ik zie op Facebook dat er meer mensen zijn met dit probleem. Maar Ziggo meldt geen stromingen of onderhoud. Wie weet wat er gebeurt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rivadi
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Monteur geweest. Ik moet zeggen dat ik super geholpen ben. Problemen verholpen en ik kijk weer met plezier

Bekijk in context

5 Reacties 5
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Dit zal een moderator even moeten bekijken. Dit is nl. een klanten-helpen-klanten site en wij kunnen niet in de systemen kijken. Ik zal dus @Lycke Ziggo vragen of zij even voor je kan kijken wat er speelt. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Rivadi . Welkom hier. 

Zo te lezen gaat het helemaal niet goed met je diensten! Nu zie ik dat je inmiddels contact met ons hebt gehad voor het maken van een monteursafspraak. Top! Hou je ons op de hoogte? 

Rivadi
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Lycke Ziggo nou dat heb ik dan weer. Zou vandaag tussen 13.00 en 18.00 een monteur komen om de lijn naar de verdeelkast eens door te meten. Dit omdat ik niet de enige ben in de straat met dit probleem. Wat blijkt: de monteur staat niet ingeroosterd en komt dus niet. Op mijn vraag of ik nu dan ook de kosten voor het vrij nemen kan reclameren bij Ziggo werd er verbaasd gereageerd. Vreemd want als ik niet thuis ben en de monteur staat voor de deur dan worden de kosten wel in rekening gebracht bij mij. Al met al: nog steeds storing, voor niets een vrije middag opgenomen en waarschijnlijk geen compensatie voor het ongemak. Wordt vervolgd ben ik bang

Rivadi
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Monteur geweest. Ik moet zeggen dat ik super geholpen ben. Problemen verholpen en ik kijk weer met plezier

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Klasse @Rivadi

veel kijkplezier!

Dank @Lycke Ziggo 

Uitgelicht topic