Clare

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling is niet volledig geleverd.

Hallo

ik ik heb bij jullie tv en internet aangevraagd. Nu kreeg ik van de week een pakket binnen maar was helemaal niet compleet! Meteen gebeld en de rest hebben jullie opnieuw gemeld en aangevraagd

alleen ik heb geen bevestiging gehad dus is mijn vraag is dit wel goed doorgekomen? Want ik heb voor dinsdag ook een monteur gevraagd en dat is erg vervelend als er niks binnen is
2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat is mogelijk te laat.

Neem even contact op met Ziggo via de chat als je snel een antwoord wilt of op een andere manier op de contact pagina genoemd..
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes
Hi Clare. Leuk dat je langskomt op de Ziggo Community, welkom!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt als je bestelling niet volledig is geleverd. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's. De extra CI+ module en mediabox zijn besteld en worden zo snel mogelijk geleverd. Naar verwachting heb je beide deze week in huis. Eenmaal aangesloten kunnen we een opdracht aanmaken om de mediabox in het pakket te plaatsen i.p.v. de CI+ module. De CI+ module in het hoofdpakket wordt dan gewijzigd naar een abonnement op de Extra CI+module. Stuur ons een seintje, zodra alles is ontvangen en aangesloten. Dan regel ik dit direct 🙂

Uitgelicht topic