hlpeek

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beperkt aanbod van Film1 bij On Demand

Ik heb een heel beperkt aanbod van films bij film1 als ik hier naar kijk via on demand (rode knop op afstandsbediening). Ik meld mij aan bij de tab aanbieders bij Film1 en krijg maar 85 films te zien (alle geselecteerd). Als ik de Film1 applicatie open op mijn smartphone en daar inlog via Ziggo zie ik er veel meer. Heeft iemand een idee waardoor dit komt. Net contact gehad met Ziggo en die kunnen het niet verklaren.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goed nieuws, @hlpeek!

Ik heb een terugkoppeling ontvangen en er ging aan onze zijde iets mis, maar dit moet momenteel weer hersteld zijn! Ook via de CI+ module zou je nu alle films die beschikbaar zijn via Film1 moeten kunnen bekijken! 🙂 

Kun je ons laten weten of dit het geval is? 😄 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @hlpeek

Allereerst welkom op de community! 🙂 Goed dat je ons hebt gevonden. 

Begrijpelijk dat je ook graag via On Demand alle films die worden aangeboden door Film 1 wilt ontvangen en niet alleen vai de app. Ik heb hier net op de Mediabox XL gekeken hoeveel films daar werden aangeboden, en dat waren er meer dan 250. Het volledige aanbod van Film 1 is op deze pagina terug te vinden.Welke films mis je precies? En hoe kijk je precies naar digitale TV thuis? 

hlpeek
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen, bedankt voor je reactie.

Ik mis heel veel films in het overzicht bij on demand. Als voorbeeld in de rubriek comedy kom ik maar 16 films tegen maar als ik ga zoeken bij alle films kom ik een film ook niet tegen. Als voorbeeld “the year that Dolly Parton was my mom” zie ik wel in het overzicht van Film 1 maar niet via de ziggo on demand aanbieders weg.

Ik kijk met een CI module op een Samsung TV. Ik ben nu niet thuis dus kan even niet de specifieke type nummers doorgeven. Omdat ik gewoon on demand kan en gewoon naar een overzicht kan kijken denk ik eigenlijk niet dat het aan mijn installatie ligt. Is er misschien een restrictie opgelegd welke films ik aangeboden krijg op een of andere manier?

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Bedankt voor de heldere terugkoppeling, @hlpeek

Ik ga voor je op onderzoek uit! Als ik meer weet breng ik je hiervan op de hoogte. 🙂 

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goed nieuws, @hlpeek!

Ik heb een terugkoppeling ontvangen en er ging aan onze zijde iets mis, maar dit moet momenteel weer hersteld zijn! Ook via de CI+ module zou je nu alle films die beschikbaar zijn via Film1 moeten kunnen bekijken! 🙂 

Kun je ons laten weten of dit het geval is? 😄 

hlpeek
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fijn om te horen dat het probleem gevonden en hersteld is. Had iedereen die een CI module heeft dit probleem of is het alleen bij mij het geval? Ik kan pas overorgen checken of het gelukt is. Ik geef dan wel een reactie.

Alvast bedankt voor alle moeite.

hlpeek
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Gianna,

Ik heb vandaag gekeken of alles hersteld is en ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het totale aanbod is nu inderdaad toegenomen tot zo’n 250 films. Dit aantal zie ik alleen bij het selecteren van ‘alles’. Ga ik bij de genres kijken dan kom ik aan een totaal van 199. Bijvoorbeeld de eerdergenoemde film ‘The year Dolly Parton was my mom’ staat bij alle films genoteerd als komedy maar komt in die rubriek niet voor (komedy in totaal maar 13 films). Drama 4, Family & Kids 5, Komedy dus 13, Romantiek 1 !!!, Scifi & Fantasy 1 !!!, Trhiller & Misdaad 82. De genres zijn dus niet bijgewerkt maar ik ben lij dat ik nu wel het hele aanbod kan zien bij ‘Alles’. Ik hoop dat de genres ook bijgewerkt kunnen worden. En nogmaals, is dit alleen bij mij het geval of iedereen met een CI module met Film1 en de ‘on demand rode knop’ benadering.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Fijn dat het totale aanbod ook bij jou is toegenomen tot 250 films@hlpeek ! Het blijft alleen gek dat het overzicht van de genres niet is bijgewerkt. Wil je de CI+ module eens opnieuw instellen op jouw televisie? Je kunt dit doen met behulp van deze stappen. Wil je mij dan laten weten of ook de genres zijn bijgewerkt? Zo niet, dan gaan wij hier opnieuw voor je achteraan! 

hlpeek
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zal het proberen maar dat wordt pas in het weekend.

Alvast bedankt.

Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes

Is jouw CI + module wel interactief?

hlpeek
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aan Haander, de CI+ module is interactief.

Aan Ziggo moderator, ik heb geen reset uitgevoerd want ik moet dan wel erg veel weer opnieuw instellen. Ik heb wel de netwerk-ID, frequentie,symbol rate en modulatie instellingen gecontroleerd en die staan allemaal zoals het hoort. Ik denk dat de oplossing ook meer moet liggen bij wat moderator Gianna vond  “Ik heb een terugkoppeling ontvangen en er ging aan onze zijde iets mis, maar dit moet momenteel weer hersteld zijn!” want daarmee kreeg ik opeens 248 films aangeboden i.p.v 85 met dezelfde instellingen aan mijn kant.

Succes

Uitgelicht topic