Vonne62

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

al 10x foutcode 1010 (ook na 3x contact met Ziggo) Zou het mijn AOP kunnen zijn?

Vandaag mijn Mediabox XL ontvangen. Vanmiddag om 17 uur begonnen met aansluiten wat niet zo moeilijk is. Toen als laatste de stekker in het stopcontact en het installeren kon beginnen... maar liep vast na 20 minuten met foutcode 1010. Alles nog eens stap voor stap nagelopen maar ik had/heb toch alles écht wel goed gedaan.
5x opnieuw geprobeerd en tegen 19.30 uur toch maar eens gebeld met Ziggo. Er scheen iets achter de schermen nog niet helemaal te kloppen. Daar hebben ze één of andere aanpassing gedaan. Ik moest 15 seconden de stekker er uit halen en dan weer opnieuw proberen. Als ie het dan nog niet deed - wat zij zich niet kon voorstellen - dan moest ik maar weer bellen.
Gedaan...installatie opnieuw opgestart... nog niets. weer foutcode 1010.
tegen 20 uur dus maar weer gebeld. Antwoord: nee, u moet geen 15 seconden maar een uur wachten...
tegen 21.15 uur weer opnieuw aangezet en opnieuw blijft ie steken bij code 1010. Toen gechat met iemand. Deze zei dat ik het morgen nog maar eens moest proberen.

nu heb ik wat gegoogled. Zou het misschien mijn AOP kunnen zijn die verouderd is ?

groetjes Yvonne
4 Reacties 4
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Vonne62. Welkom hier! Ik zie dat je helaas nog geen reactie gehad hebt, hierop. Hoe gaat het nu?
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1592Likes
Lycke Ziggo kun je ook inhoudelijk iets zeggen over dit AOP. Het lijkt mijn een oudje en aan vervanging toe, maar ik werk niet bij Ziggo..
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
efok wrote:
Lycke Ziggo kun je ook inhoudelijk iets zeggen over dit AOP. Het lijkt mijn een oudje en aan vervanging toe, maar ik werk niet bij Ziggo..


Het lijkt me zeker goed om deze te vervangen! Sowieso kan er altijd even een monteur langskomen, voor het aansluiten van nieuwe apparatuur. Gezien dit topic al 4 dagen oud is, verwacht ik dat er inmiddels al iets gebeurd is. Op de gegevens in het profiel van de TS kan ik helaas geen abonnement vinden, dus ik kan het niet checken.
Vonne62
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Lycke Ziggo
Ik heb de monteur besteld want ook de volgende dag (ik moest het de volgende dag nog maar eens proberen) bleef de foutmelding maar komen. Ik heb het opgegeven.

Ik kan wel zien dat mijn abonnement al wel omgezet is, van standaard nu naar een mediabox XL met internet complete en TV complete. Daar zou een internet snelheid van ca. 200 Mbps bijhoren.. Maar mijn wifi is maar... Zie 2 foto's... Klopt toch niet?

Alles hapert hier. Ik kon met mijn telefoon altijd zo fijn muziek met tune in radio afspelen over mijn Bose box maar nu niet meer. Hapert bijna elke 2 minuten en dan soms wel 1 minuut lang. Ben zo teleurgesteld omdat ik nu volgende maand 15 euro per maand meer betaal.
Maar oké... Ik wacht woensdag de monteur nog even af.

Uitgelicht topic