1
Vraag
2
Reacties
Gwendak

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afstandsbediening in de wasmachine

Ik heb vanmorgen per ongeluk de afstandbediening in de wasmachine gedaan ?.
Helaas na veel drogen is de afstandbediening overleden. Kan ik eventueel een nieuwe bestellen?

vriendelijke groetjes,
Gwenda
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hangt ervan af welke afstandsbediening. Als het de afstandsbediening van de tv is, kan Ziggo weinig doen. Maar als het de afstandsbediening van een mediabox is, dan kunnen ze inderdaad wel wat regelen 🙂

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hoi Gwendak, dat zou geen probleem moeten zijn lijkt me, als ik vergelijkbare situaties hier goed heb gelezen.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Gwendak wrote:
Ik heb vanmorgen per ongeluk de afstandbediening in de wasmachine gedaan ?.
Helaas na veel drogen is de afstandbediening overleden. Kan ik eventueel een nieuwe bestellen?

vriendelijke groetjes,
Gwenda


Hi,
Bel met de helpdesk nummer 1200 van je Ziggo aansluiting of 09001884
Dan krijg je een nieuwe opgestuurd.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hangt ervan af welke afstandsbediening. Als het de afstandsbediening van de tv is, kan Ziggo weinig doen. Maar als het de afstandsbediening van een mediabox is, dan kunnen ze inderdaad wel wat regelen 🙂
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Gwendak . Welkom hier!
Ik moest stiekem wel grinniken om je verhaal hoor. De afstandsbediening in de wasmachine. Daar is hij inderdaad niet tegen opgewassen.. ;-). Kan gebeuren!
Heb je inmiddels contact met de klantenservice gehad en een nieuwe aangevraagd/ontvangen? 🙂
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Lycke Ziggo , vaak zijn afstandsbedieningen een bron van bacteriën en dat probleem is hiermee waarschijnlijk wel opgelost ... :grin: Misschien nog een idee voor de welbekende smartphone ook. Is meteen ook goed tegen het appen achter het stuur. Want dat kan daarna niet meer. Schoon én veilig! :wink:
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Willem-A wrote:
Lycke Ziggo , vaak zijn afstandsbedieningen een bron van bacteriën en dat probleem is hiermee waarschijnlijk wel opgelost ... :grin: Misschien nog een idee voor de welbekende smartphone ook. Is meteen ook goed tegen het appen achter het stuur. Want dat kan daarna niet meer. Schoon én veilig! :wink:


Mensen die appen achter het stuur mogen wat mij betreft zelf wel even in de wasmachine 😉
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
GSM kan tegen wasmachine, mits daarna goed gedroogd. Dit kan ik zeggen als ervaringsdeskundige (met dank aan kleindochter die mijn telefoon ook een keer wilde "wassen")

Gelijk batterij eruit en 1-2 weken op de vensterbank en alles werkte weer.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Daar kijk is zeer van op Nick999

ik vrees dat dit een kwestie van geluk was. Een toevalstreffer zeg maar. Of men heeft de telefoon, in de tijd dat deze lag te drogen, omgewisseld voor een nieuw exemplaar... :grin:

"Als opa Nick maar weer blij is... " "Daar hebben we wel een paar honderd euro voor over. En hij denkt wellicht dat het de oude is, en dat ie geluk heeft gehad".

Ik hoor het dat kind denken... :joy:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dan word het een volle boel in veel wasmachines Lycke Ziggo ...
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Willem-A Of het geluk is weet ik niet 🙂 Maar er zijn inderdaad tips :
https://www.techwalla.com/articles/phone-accidentally-washed-washing-machine

(ook voor het wassen van je toetsenbord in de afwasmachine) :joy:

Dus mocht het een AB zijn van de TV dan is een paar dagen in ene pot met droge rijst wellicht de oplossing om het weer werkend te krijgen, mits de batterij eruit is.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Die van die rijst kende ik. Maar elektronica is doorgaans niet blij met een dergelijke 'poetsbeurt'. Maar doe je het wel op die manier, dan nóóit wasverzachter gebruiken ... :grin:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Mijn Edge 7 4 weken terug heb ik al redelijk vaak mee gezwommen, mijn nieuwe Huawei is weer niet water dicht, sinds vorige week mijn Iphone is waterdicht kan ik mee zwemmen, maar dat waag ik niet.

En mijn Drone kan ook zwemmen en werkt nog steeds :joy: nadat ik hem van de verdrinking heb gered, 2 weken in bak rijst en hij vliegt weer.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Maar geen sambal bij he?
:joy::joy::joy::joy:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Nee geen Sambal ik geef ze aan de winnaar van de Marathon's, die rennen ook om een bakkie rijst :joy:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic