vink-vink

Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

afstand bediening philips (CI+)

Had media box. nu ci+ 2dagen  via monteur ziggo maar loopt beslist niet goed. zenderknop up en hij gaat direct naar radiozenders via cijfers gaat hij wel naar de tv zenders en krijg regelmatig melding usb opnieuw aan sluiten en bij aan zetten tv  .regio code invullen maar ik kan alleen maar op anuleren druken dan is hij weer ok heb nu al spijt of heeft iemand de oplossing vrg bert

8 Reacties 8
vink-vink
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
vink-vink wrote:

Had media box. nu ci+ 2dagen  via monteur ziggo maar loopt beslist niet goed. zenderknop up en hij gaat direct naar radiozenders via cijfers gaat hij wel naar de tv zenders en krijg regelmatig melding usb opnieuw aan sluiten en bij aan zetten tv  .regio code invullen maar ik kan alleen maar op anuleren druken dan is hij weer ok heb nu al spijt of heeft iemand de oplossing vrg bert

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @vink-vink,

Heel irritant dat het op deze manier functioneert! Ik zie dat er gisteren een monteur bij je is langsgekomen en die het heeft verholpen, dat ziet er goed uit! Mocht er toch nog iets zijn, dan horen we het graag.

vink-vink
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Alles was verkeert ingevoerd nu is bijna alles goed. Behalve ik kan alle app,s niet meer  kan gebruiken .  storings monteur wist dat ook niet . het intenet op tv was ok .maar als ik een week geleden alle app.s nog kon gebruiken dan kan het toch niet zijn dat hij de tv merken de schuld geeft wegens het niet updaten van de app.s. dus nu heb ik een smart tv 15 mnd oud zonder smart.er moet een oplossing voor komen .en niet zeggen moet je een  chromecast kopen . Heel graag een oplossing voor dit probleem vrg bert

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hmm, dat is gek inderdaad. Krijg je een bepaalde foutmelding op je TV te zien? Heeft die nog wel een actieve internetverbinding? Is deze bekabeld of draadloos verbonden met het internet?

vink-vink
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Geen fout melding en de monteur zijeen prima internet verbinding op de tv en router .en de verbinding is bekabbeld

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @vink-vink ,

Fijn dat de TV en Radio het na het monteursbezoek weer doen. Maar wel balen dat de apps op je Philips Smart tv het niet doen! Heb je al gecontroleerd of je tv op de juiste wijze verbonden is met het internet? Kijk ook in de instellingen van de TV na of dit op “bekabelde” instellingen geconfigureerd staat.
Herstart daarna het modem (en indien van toepassing je router) en je tv eens. Start dan eerst het modem op en daarna je tv. Als het nog niet werkt, raad ik aan op de website van Philips te controleren of er een nieuwe software update voor je Philips TV beschikbaar is. 
Reden dat een of meer apps op je tv niet (meer) werken heeft hier vaak mee te maken. 

vink-vink
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

heel heel raar na 1 week werken de app,s weer  en ik heb er niks mee gedaan  bedankt voor de aandacht  bert

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@vink-vink Vreemd dat de apps nu ineens wel weer werken op je Philips TV! Kan het zijn dat je tv automatisch een software update binnengehaald heeft? Dat zou een en ander verklaren. 
Maar fijn dat het inmiddels werkt! 

Als we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons hier te vinden.
Nog een fijne dag gewenst!
Groeten,

Paul

Uitgelicht topic