ukblur

Level 1
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

afstand bediening mediabox next b&o

heb, de beovision 11. Met,de afstand bediening van de next. Kan, ik we ik wel de tv uitzetten. Maar, niet meer aan, Waardoor, ik toch steeds de afstand bediening van de tv nodig heb.
8 Reacties 8
Jo 1951

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb een beovision 8 hetzelfde probleem!!!!!
Ferdy Bossy

Level 9
  • 330Posts
  • 16Oplossingen
  • 51Likes
B & O heeft waarschijnlijk een update nodig, via (TV) instellingen / menu controleren of deze beschikbaar is
Ferdy Bossy

Level 9
  • 330Posts
  • 16Oplossingen
  • 51Likes
En vooral niet vergeten om een HDMI CEC https://www.ruconnected.nl/hdmi-cec/ kabel tussen de tv en next.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
De HDMI kabel die bij de Next zit is er juist voor om tussen de Next en de TV te doen.

Een HDMI kabel voor € 22,95 is dan echt niet nodig.

Vandaar dat je hier vaak het advies zal lezen om naar de Action te gaan en dan de HDMI kabel van € 1,79 of € 3,99 (3840 x 2160 @ 60Hz HDMI 2.0 HDCP 2.2) te halen.

Dat hebben al veel mensen gedaan en ik heb nog geen klacht over die kabels hier gelezen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Staat BenO niet in het lijstje van de te koppelen apparaten?
De Ziggo Mediabox Next afstandsbediening koppelen
fastbiker

Level 8
  • 187Posts
  • 6Oplossingen
  • 51Likes
ukblur Ik heb een Beovision 14, gekoppeld met een PUC kabeltje naar de NEXT en kan zo de AB van de tv gebruiken om de NEXT te bedienen. B&O gebruikt geen HDMI-CEC maar gebruikt een PUC kabel en een PUC tabel in je tv met de juiste IR codes waar je sinds kort ook de ZIGGO MB NEXT in kunt vinden.

Had je hiervoor de mediabox XL? Kon je die wel bedienen met de AB van je TV? Zat daar een PUC kabeltje op geplakt?
Ferdy Bossy

Level 9
  • 330Posts
  • 16Oplossingen
  • 51Likes
Goh fastbiker ? deze community is echt leerzaam.
fastbiker

Level 8
  • 187Posts
  • 6Oplossingen
  • 51Likes
ukblur Een tijdje niets meer van je gehoord. Is het nu gelukt?

Uitgelicht topic