1
Vraag
2
Reacties
Humanoid_Cylon

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zwart beeld na x aantal minuten bij terugkijken Replay TV en opnames(!)

Goedemiddag,

 

Sinds een week of 2 ervaar ik issues met de Mediabox Next waarbij het beeld op zwart gaat na een x aantal minuten. Bij opnames dien ik de aflevering opnieuw te starten en een stukje verder doorspoelen, daarna doet het beeld het weer.. maar na een x aantal minuten gaat het beeld daarna weer op zwart.
Ook bij Replay TV gaat het beeld na een x aantal minuten op zwart. Helaas is het opnieuw starten van de afleveringen geen optie aangezien ik niet kan doorspoelen.. En ja, het beeld gaat na een x aantal; minuten nogmaals op zwart.

  • Andere HDMI kabel (mag sowieso niet uitmaken want het beeld doet het bij normaal TV kijken wel gewoon prima.)
  • Reset

Terug naar fabrieksinstellingen doe ik uiteraard liever niet aangezien ik dan ook gelijk alle opnames kwijt ben(?)

 

What to do?!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Humanoid_Cylon wrote:

 

Terug naar fabrieksinstellingen doe ik uiteraard liever niet aangezien ik dan ook gelijk alle opnames kwijt ben(?)

Gelukkig is dat niet het geval. Wel moet u op een aantal apps, zoals Netflix, opnieuw inloggen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Humanoid_Cylon wrote:

 

Terug naar fabrieksinstellingen doe ik uiteraard liever niet aangezien ik dan ook gelijk alle opnames kwijt ben(?)

Gelukkig is dat niet het geval. Wel moet u op een aantal apps, zoals Netflix, opnieuw inloggen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Humanoid_Cylon 

Welkom op de Ziggo Community. Jammer dat je niet helemaal probleemloos TV kunt kijken via de Mediabox Next. Zoals @Jan F. aangeeft verdwijnen er geen opnames als je de Next opnieuw instelt. Je kunt dus gerust met deze stappen de box opnieuw instellen! Laat je ons weten wat de uitkomst is?

Humanoid_Cylon
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank jullie wel voor de reacties! Ik had een keer op de optie moeten klikken, er word namelijk netjes aangegeven dat de opnames niet verloren gaan..

 

Het probleem is na het terugzetten naar fabrieksinstellingen inmiddels opgelost!

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goed om te lezen dat het probleem is verholpen door het terugzetten naar de fabrieksinstellingen @Humanoid_Cylon

Bedankt voor je terugkoppeling en alvast een heel fijn weekend toegewenst! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic