GingerBeardicus

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zijn er plannen voor Disney+ op de Mediabox Next?

Ik weet dat het eerder is gevraagd, dus misschien is het overbodig om het nogmaals te vragen, maar zijn er plannen om de streamingservice Disney+ toe te voegen aan de lijst met apps voor de Mediabox Next (en XL voor degenen die de XL hebben)?

Momenteel is voor mij de enige manier om D+ te kijken op mijn Philips smart TV via mijn PS4, aangezien Philips de app ook (nog) niet heeft.

Helaas heb ik een PS4 Slim op mijn 4K tv, waardoor ik dus hooguit in full HD kwaliteit zou kunnen kijken. Geen ramp, al zou 4K beeld voor D+ wel fijn zijn, en ik zie het nu niet voor me om mijn PS4 Slim te vervangen door een Pro, aangezien volgend jaar de PS5 uit zou komen (volgens de vele geruchten) en ik liever mijn geld daar voor apart hou.

 

Indien er nog geen plannen voor zijn, is het mogelijk om dit voor te leggen aan bijvoorbeeld de afdeling app ontwikkeling of zelfs het bestuur, zodat er een samenwerking kan komen met D+ om de app op de mediabox XL / Next te krijgen in de nabije toekomst?

 

En als andere leden van de Ziggo Community ook hopen op de toevoeging van D+ op de mediabox, laat dit dan vooral weten! Hoe meer, hoe beter!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Tot zover bekend zijn er nog geen plannen voor de Disney Plus app op de Media Box Next en of Media Box XL. Er lopen al reeds wat topic’s over Disney Plus 

 

Zie ook dit topic Disney+  en op deze

link Disney+ start met gratis proefperiode van twee maanden in Nederland

 

De Proefperiode is trouwens reeds verlopen maar via deze link Disney Plus op welk Device te zien

Bekijk in context

1 Reactie 1
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Tot zover bekend zijn er nog geen plannen voor de Disney Plus app op de Media Box Next en of Media Box XL. Er lopen al reeds wat topic’s over Disney Plus 

 

Zie ook dit topic Disney+  en op deze

link Disney+ start met gratis proefperiode van twee maanden in Nederland

 

De Proefperiode is trouwens reeds verlopen maar via deze link Disney Plus op welk Device te zien

Uitgelicht topic