Vraag

ziggo update 4.26 overschakelen naar zender maakt nu plopjes piepjes

• 25 september 2020
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

zoals titel zegt 

na deze update heb ik nu plopjes piepjes  met overschakelen naar andere zender.  zeer irritant 

ligt niet aan de soundbar   sennheiser ambeo.

dus wederom waardeloze update in mijn geval weer een stap terug.

is dit ook bij meerder gebruikers bekent.

volgende vraag  kan deze decoder ook  dolby atmos voortbrengen , wat dat is nog onduidelijk aangezien , het wel kan met digital plus en dat is deze decoder, maar  bij mij werkt het niet.

mvg Leon

4 Reacties

Hey @martinlogan

Wat irritant dat je plopjes/piepjes hoort bij het overschakelen naar een andere zender. Ik kan me hier moeilijk wat bij voorstellen. Je geeft aan dat het niet ligt aan je soundbar. Als ik het goed begrijp heb je het dus ook zonder geprobeerd en dan blijft het probleem bestaan? En maakt het ook een verschil als je de mediabox terug zet naar de fabrieksinstellingen? 

Wat betreft Dolby Atmos, dit wordt niet ondersteund en het is ook niet bekend of dit ooit op de Next aangeboden gaat worden.

zoals titel zegt 

na deze update heb ik nu plopjes piepjes  met overschakelen naar andere zender.  zeer irritant 

ligt niet aan de soundbar   sennheiser ambeo.

dus wederom waardeloze update in mijn geval weer een stap terug.

is dit ook bij meerder gebruikers bekent.

volgende vraag  kan deze decoder ook  dolby atmos voortbrengen , wat dat is nog onduidelijk aangezien , het wel kan met digital plus en dat is deze decoder, maar  bij mij werkt het niet.

mvg Leon

Mijn eigen ervaring: Sinds de update idd wel Dolby Digital + via Netflix en Dolby Digital EX op de 4 Talpa kanalen.
Geen Dolby Atmos helaas.

Badge +6

Hoi @martinlogan en @pjutr 
Rechtstreeks via internet op Netflix inloggen en je kunt verschillende Dolby Atmos films zien en nog belangrijker horen. Dus niet via het Next kanaal 150.

hoi

Klopt,

dan ga je netflix kijken via de app van je tv , moet die wel beetje recent zijn, want die ondersteunen atmos, mijn tv is 3,5 jr oud ondersteunt dat niet, dus ik moet via de next gaan en die ondersteunt geen atmos, en blijkbaar gaat dat ook nooit gebeuren ik ga binnenkort toch een uitstapje maken naar kpn  glasvezel, die ondersteunt het wel allemaal en als ik dan van het getik met overschakelen van zenders af ben is het helemaal perfect. overigens het geluid met overschakelen was bij de vorige update verholpen maar nu is het weer terug bij de laatste update

gr Leon 

Reageer