Beantwoord

Ziggo Sport Racing, opname problemen

• 12 mei 2019
  • 6 Reacties
  • 181x Bekeken

Beste,

Sinds een aantal dagen heb ik problemen met opnemen bij Ziggo Sport Racing.
Wanneer ik een opname heb gedaan en wil deze afspelen, blijft het beeld hangen of blijft het beeld zelfs zwart. Als ik de opname dan verwijder en het programma als Replay wil kijken, heb ik het zelfde probleem.
Tot nu toe is dit probleem alleen bij Ziggo Sport Racing, alle andere opnames van andere zenders doen het wel gewoon. Tevens werkt Replay bij alle andere zenders naar behoren.
icon

Best beantwoord door Mark Ziggo 14 mei 2019, 14:07

Hoi allemaal,

Bij dit soort problemen ontvangen we graag specifieke voorbeelden, dus welk programma op welk kanaal op welk tijdstip! Anders wordt het zoeken naar een speld in een hooiberg.

Er zijn inderdaad meerdere meldingen binnengekomen van dit soort problemen op Ziggo Sport Racing, o.a. over de Formule E uitzending zondag.

Via Ziggo GO (en ziggogo.tv) wordt volgens mij dezelfde opname aangeroepen als wanneer je deze via de Next bekijkt, dus is het logisch dat je dezelfde verstoringen/haperingen ziet daarin.
Pas als je met een niet-Next account inlogt heb je met een andere back-end te maken, dat kunnen wij hier wel checken en op die manier verder onderzoeken waar de oorzaak heeft gezeten.

Het verwijderen van je opname is daarvoor niet nodig, helemaal zonde als we die op later moment nog zouden kunnen herstellen in goede kwaliteit.
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Heb je de Media Box Next al even van de stroom gehaald 10 minuten en weer opnieuw opgestart.

Heb je het modem al even opnieuw opgestart en daarna de Media Box Next.
Heb de standaard procedures al uitgevoerd, heeft helaas geen baat gehad.
Reputatie 7
Misschien dat een moderator dit kan doorzetten naar Ziggo toe, deze komt vanzelf in het topic voorbij, misschien kan @Sander Ziggo iets voor je betekenen. en anders even wachten tot morgen dan zijn de moderators in volle sterkte aanwezig.
Reputatie 3
Ik had/heb hetzelfde probleem, ook met Ziggo Sport Racing. Gisteravond via Twitter contact gehad Ziggo Webcare. Er is een storing op die zender met het gebruik van Replay TV.

Ik dacht eerst ook dat het een probleem van de Next was, maar hetzelfde probleem had ik ook op de ZiggoGO website en in de app. Toen bleek dus dat het een storing bij Ziggo is.
Reputatie 7
Hoi allemaal,

Bij dit soort problemen ontvangen we graag specifieke voorbeelden, dus welk programma op welk kanaal op welk tijdstip! Anders wordt het zoeken naar een speld in een hooiberg.

Er zijn inderdaad meerdere meldingen binnengekomen van dit soort problemen op Ziggo Sport Racing, o.a. over de Formule E uitzending zondag.

Via Ziggo GO (en ziggogo.tv) wordt volgens mij dezelfde opname aangeroepen als wanneer je deze via de Next bekijkt, dus is het logisch dat je dezelfde verstoringen/haperingen ziet daarin.
Pas als je met een niet-Next account inlogt heb je met een andere back-end te maken, dat kunnen wij hier wel checken en op die manier verder onderzoeken waar de oorzaak heeft gezeten.

Het verwijderen van je opname is daarvoor niet nodig, helemaal zonde als we die op later moment nog zouden kunnen herstellen in goede kwaliteit.
Reputatie 3
@Mark Ziggo Het ging bij mij om de volgende uitzendingen op zaterdag 11 mei op Ziggo Sport Racing:
The Inside Line om 14.00 uur
Formule E race om 15.30 uur
Formule E samenvatting om 19.00 uur

De opname van de race liet direct een bevroren beeld zien zonder geluid.
Na het verwijderen van de opname was via Replay TV het niet mogelijk om alle 3 programma's te bekijken. Zwart beeld en geen geluid, zowel op de Next als op ZiggoGO.tv.

Inmiddels heb ik de samenvatting al via Replay TV gekeken op kanaal Eurosport. Dat werkte wel.

Reageer