Beantwoord

Ziggo Replay geeft melding abonneer je - Next: niet geactiveerd

  • 14 mei 2019
  • 10 Reacties
  • 1695x Bekeken

als ik replay tv wil kijken, krijg ik de melding :abonneer je, terwijl ik tv complete heb als abo.ik heb altijd via mijn horizon box naar replay tv kunnen kijken

Ziggo media next
icon

Best beantwoord door Anne B Ziggo 15 juni 2019, 09:51

Ik heb nu een week de Mediabox next. Ik had een tv standaard pakket en ben overgestapt naar complete. Replay tv werkt bij mij niet. Ik krijg de melding 'Abonneer je op Replay'.
Goedemorgen @RichieL , ik heb vanmorgen direct het probleem wat je meldt verder onderzocht voor je want dit is natuurlijk niet de bedoeling! In ons systeem staan wel netjes de abonnementsregels voor zowel Replay als opnames. Daarom heb ik net vanuit hier een seintje naar je Mediabox Next gestuurd met de abonnementsgegevens. Hiermee zou het opgelost moeten zijn. Uiteraard hoor ik graag of dit het gewenste effect heeft. Zo niet, dan help ik je zo snel mogelijk verder.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
@blitz10 De systemen lopen achter met de activatie van zowel de Next als met de achterliggende functies.
Hoelang heb je de Next al aangesloten?
Na hoelang had je beeld?

Achterliggende functies die aangestuurd worden door je abonnement kunnen tot 24 uur duren voor deze beschikbaar zijn.
Mocht het langer duren, trek dan hier zeker nog een keer aan de bel.
Ik heb hier dus ook last van Mediabox Next staat al bijna 2 weken in huis.
Reputatie 7
Badge +35
@Trick9 Mogelijk kan het helpen door in Mijn Ziggo onder je Next op de link te klikken en op de volgende pagian op Opnieuw ophalen met de Next aan.

Zo niet na 15 minuten, laat het hier SVP weten, dan kan een Ziggo moderator achterin het systeem kijken.
Reputatie 7
@Trick9
Ik heb zojuist de regels voor Replay en opnemen handmatig toegevoegd, omdat er iets misgegaan is in de installatieregels. Binnen 24 uur moet jouw Mijn Ziggo up to date zijn en moet je ook kunnen opnemen.

Daarnaast heb ik je ook telefonisch benaderd om dit door te geven, en om nog het e.e.a. over je abonnement te bespreken, maar ik kreeg je niet te pakken. Wil je zodra je dit leest, mij een privébericht sturen met de informatie wanneer ik je het beste telefonisch kan benaderen? Ik ben er vandaag nog tot 17.30 en anders kan ik je a.s. zondag ook nog telefonisch benaderen.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Reputatie 1
Ik zit dus ook al sinds vorige week te wachten. Kan niet opnemen en geen replaytv gebruiken. Krijg alleen een melding dat ik dan mijn abonnement moet uitbreiden, terwijl ik ben overgegaan van een mediabox XL naar een Next. In "MijnZiggo" staat de Next er nog niet bij en de Mediabox XL staat er ook niet meer.....
Reputatie 1
Ik zit dus ook al sinds vorige week te wachten. Kan niet opnemen en geen replaytv gebruiken. Krijg alleen een melding dat ik dan mijn abonnement moet uitbreiden, terwijl ik ben overgegaan van een mediabox XL naar een Next. In "MijnZiggo" staat de Next er nog niet bij en de Mediabox XL staat er ook niet meer.....

Dit is inmiddels opgelost door Mark_ziggo!
Ik heb nu een week de Mediabox next. Ik had een tv standaard pakket en ben overgestapt naar complete. Replay tv werkt bij mij niet. Ik krijg de melding 'Abonneer je op Replay'.
Reputatie 7
Badge +35
@RichieL Ik leg je probleem nu bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen dieper in de systemen kijken.
Dan komen ze in ieder geval morgen langs op dit klant helpt klant forum.
Reputatie 7
Ik heb nu een week de Mediabox next. Ik had een tv standaard pakket en ben overgestapt naar complete. Replay tv werkt bij mij niet. Ik krijg de melding 'Abonneer je op Replay'.
Goedemorgen @RichieL , ik heb vanmorgen direct het probleem wat je meldt verder onderzocht voor je want dit is natuurlijk niet de bedoeling! In ons systeem staan wel netjes de abonnementsregels voor zowel Replay als opnames. Daarom heb ik net vanuit hier een seintje naar je Mediabox Next gestuurd met de abonnementsgegevens. Hiermee zou het opgelost moeten zijn. Uiteraard hoor ik graag of dit het gewenste effect heeft. Zo niet, dan help ik je zo snel mogelijk verder.
Het werkt nu wel! Bedankt voor de aanpassing.