Beantwoord

Ziggo Replay en opname ellende bij Mediabox Next

  • 10 augustus 2019
  • 11 Reacties
  • 402x Bekeken

Sinds we de Next hebben werkt replay tv en programma’s opnemen dus niet meer. Ik heb al dure telefoonkosten gemaakt en ik zou worden teruggebeld. Helaas allemaal niet gebeurd en de dure next box werkt nog niet.
Iemand bekend met de melding: breid je abonnement uit?

Wellicht dat we op deze manier hulp krijgen .
icon

Best beantwoord door Folkert Ziggo 11 augustus 2019, 12:38

Hallo @Vief06

@Evert heeft mij gevraagd om een blik op je werpen op deze vervelende situatie. Je hebt ook je vraag gesteld via het contactformulier. Maar goed ook, want mijn collega is mij al voor.

Hij heeft al een kundig blik geworpen op je abonnement en er blijken bepaalde administratieve regels in je abonnement te ontbreken. Hierdoor kun je geen gebruik maken van onder andere Replay TV of Opnames. Deze administratieve regels moet worden hersteld door een specialist. Het herstellen is vaak snel geregeld, maar ik durf niet te zeggen of dit vandaag nog gaat lukken. Zodra de specialist klaar is krijg je altijd bericht.

Hou je ons hier op de hoogte?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi,

Als ik het goed begrijp heb je Replay TV nog niet werkend gekregen op de Mediabox Next?
Staat de Mediabox Next al wel in je Mijn Ziggo? Zo ja, log in op je Mijn Ziggo account, klik op Producten en scrol naar beneden totdat de Mediabox Next ziet staan. Klik dan op Zenders en pincode herstellen en klik als laatste op Opnieuw ophalen. Wanneer je dit doet, moet de Mediabox aan staan. Hopelijk werkt het daarna binnen een kwartiertje.

Staat de mediabox nog niet in je Mijn Ziggo account, geef dan even een seintje :)

Groet,
Evert
Jawel, staat in het account en het ophalen van de zenders heeft helaas niet geholpen .
Reputatie 7
Badge +28
Jammer! Dit klinkt als een nog niet volledig geactiveerd abonnement. Ik vermoed dat de helpdesk een herstelactie heeft uitgevoerd, maar ik zal een Ziggo moderator inseinen zodat zij morgen even goed kunnen kijken wat er gedaan moet worden, zodat jij zo snel mogelijk alles kunt gebruiken van de Mediabox Next.

Zet je postcode en huisnummer alvast in je profiel (alleen zichtbaar voor jou en voor hen), dan hoeven ze daar niet meer om te vragen 🙂
Dank voor het meedenken Evert. Ik wacht t af of er een moderator zich gaat opwerpen als reddende engel 😁
Reputatie 7
Badge +28
Er zal er sowieso eentje langskomen, waarschijnlijk vandaag nog 👍🏼
Reputatie 7
Hallo @Vief06

@Evert heeft mij gevraagd om een blik op je werpen op deze vervelende situatie. Je hebt ook je vraag gesteld via het contactformulier. Maar goed ook, want mijn collega is mij al voor.

Hij heeft al een kundig blik geworpen op je abonnement en er blijken bepaalde administratieve regels in je abonnement te ontbreken. Hierdoor kun je geen gebruik maken van onder andere Replay TV of Opnames. Deze administratieve regels moet worden hersteld door een specialist. Het herstellen is vaak snel geregeld, maar ik durf niet te zeggen of dit vandaag nog gaat lukken. Zodra de specialist klaar is krijg je altijd bericht.

Hou je ons hier op de hoogte?
Dank! Ik zal morgen laten weten of alles werkt, laten we het hopen 😉
Helaas @Folkert Ziggo vanochtend was de situatie nog ongewijzigd
Reputatie 7
Hey @Vief06 . Ik zie dat sinds vanmiddag (12:39 om precies te zijn) de zaken goed hersteld in je abonnement staan. Werkt de boel nu? 😃
Hoi @Lycke Ziggo !! Zodra ik thuis ben uit mijn werk ga ik meteen replayen en opnemen..... hoop ik 😁 ik laat het weten of het gelukt is
Jaaa! Het is opgelost !