Beantwoord

Ziggo Next - waarom verbinden met internet?

• 25 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 841 keer bekeken

Op mijn vorige Horizonbox moest ik geen internet aansluiten. Dit gaf veel problemen. Nu heb ik een nieuwe Next. In de beschrijving staat dat ik nu wel de box moet bekabelen. Voor replay tv etc.. Waarom is dat nu wel nodig? Of werkt hij ook zonder internetaansluiting. Bij ziggo vertelde ze mij dat alle info over coax gaat.
icon

Best beantwoord door N.N. 25 augustus 2019, 10:55

Hallo @Hjmoraal , daar de NEXT-box hoofdzakelijk in 'The Cloud" werkt is een (draadloze) internetverbinding noodzakelijk naast de coax-aansluiting om optimaal gebruik te kunnen maken van de NEXT.
De Mediabox XL (vroeger Horizonbox) kon in bepaalde regio's ook als modem gebruikt worden, dat is het verschil.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Zonder internet heb je geen uitzending gemist, on demand en afspelen vanaf het begin omdat dat allemaal via internet gaat bij de Next.
Coax is alleen voor "live" tv kijken. Dit in tegenstelling tot de Horizon, waar alles via coax ging.
Hallo @Hjmoraal , daar de NEXT-box hoofdzakelijk in 'The Cloud" werkt is een (draadloze) internetverbinding noodzakelijk naast de coax-aansluiting om optimaal gebruik te kunnen maken van de NEXT.
De Mediabox XL (vroeger Horizonbox) kon in bepaalde regio's ook als modem gebruikt worden, dat is het verschil.
Oke bedankt voor de uitleg. Ik ga de box bekabelen
Oké bedankt voor de uitleg. Ik ga de box bekabelen
Hallo @Hjmoraal , graag gedaan en veel plezier met je NEXT-box.