1
Vraag
2
Reacties
Marcel Scheffer

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Next en Ziggo Replay werkt niet

Voor zover ik begrijp werkt tv replay niet op de Ziggo next. Klopt dit? Zijn er alternatieven?

Best jammer.

Groet Marcel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Misschien dat je registratie nog niet helemaal is doorgelopen, er schijnt een storing te zijn.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Waar heb je dat begrepen? Replay werkt hier (op de zenders waarop dat mag) als een zonnetje.
Marcel Scheffer
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij geeft ie aan dat ik me moet abonneren. Op internet gezocht en dat tv replay alleen werkt met de media box XL (horizon).

I
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Misschien dat je registratie nog niet helemaal is doorgelopen, er schijnt een storing te zijn.
Problems Equals

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat zou gewoon moeten werken, als dat in je abonnement zit kan je tot 7 dagen terug kijken. Internet en tv complete zit dat standaard in, heb ook begrepen dat je alleen een mediabox next kan krijgen op dat abonnement dus zou moeten werken.
Marcel Scheffer
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb hem pas sinds vanmiddag. Ik wacht rustig af.
Problems Equals

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Geef inderdaad even de tijd, wie weet werkt het straks! Begreep wel dat het 48u kan duren totdat ziggogo ook omgezet is dus misschien is dat bij replay tv ook.
Marcel Scheffer
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tv replay werkt perfect! Zo ook de next. Lekker vlot in vergelijking met de XL. Ik ben tevreden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic