1
Vraag
2
Reacties
Raymond van der

Level 1
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo Next download in beeld

Hallo allen

al een tijdje nu bezig met de next kast.

tijdens installatie had ik geen ethernet verbinding. De Servicedesk gebeld en die liet de boel resetten. Alle knopjes aan de voorkant indrukken en dan aanzetten. Zit nu al 2uur te kijken naar een revoir van de next en tussendoor een soort download plaatje

iemand een idee?

groet
Raymond
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Raymond van der
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Michael Ziggo

uiteindelijk waren er 2 dingen aan de hand.

de oude horizon box was nog zichtbaar bij ziggo. Deze is verwijderd. Hierna werkte de update nog niet. Wat me opviel dat het lampje van de ethernet poort niet aanbleef maar op de NEXT box wel. Ik heb een switch geplaatst tussen modem en NEXT hierna ginge de update ophalen goed.

Voor nu een super beeld. Verder geen klachten. Voordeel dat je nu ook met de ziggo app veel meer kan zien. Helaas is niet ieder kanaal af te spelen op je iPad/iPhone die wel op de box kan.

groet,
raymond

Bekijk in context

3 Reacties 3
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Raymond van der Horst,

Dat klinkt niet als een goede eerste kennismaking met de box. We zijn nu een aantal dagen verder, heb je nog een update?
Raymond van der
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Michael Ziggo

uiteindelijk waren er 2 dingen aan de hand.

de oude horizon box was nog zichtbaar bij ziggo. Deze is verwijderd. Hierna werkte de update nog niet. Wat me opviel dat het lampje van de ethernet poort niet aanbleef maar op de NEXT box wel. Ik heb een switch geplaatst tussen modem en NEXT hierna ginge de update ophalen goed.

Voor nu een super beeld. Verder geen klachten. Voordeel dat je nu ook met de ziggo app veel meer kan zien. Helaas is niet ieder kanaal af te spelen op je iPad/iPhone die wel op de box kan.

groet,
raymond
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Bedankt voor het delen van je bevindingen hier, Raymond. Fijn dat je eruit bent gekomen en dat je verder geen klachten hebt 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic