Ronbro wrote:
Heb alle reacties gelezen maar volgens mij kan het niet zo zijn dat mijn bekabeling enz de ene keer wel voldoet en de andere keer niet.verder heb ik het idee dat het op bepaalde tijden gebeurt vaak rond half twee s'nachts en in de middag rond twaalf uur.
Dat de Next regelmatig een reset nodig heeft, dat is ondertussen algemeen bekend. Hopelijk brengt Ziggo ooit ( eindelijk !! ) een update uit, waarmee dat probleem verholpen is.
Dat u niet tevreden bent over de prijs/kwaliteit van het door Ziggo geleverde, is ook geen onbekende melding hier op dit forum. U betaalt voor uw abbo en de Next inderdaad wel de hoofdprijs.
De enige wijze om 100% zeker te zijn ( te bewijzen ) dat het een Next/Ziggo probleem is, is om alle andere apparatuur/aansluitingen/bekabeling te controleren en weg te strepen. Vandaar de vele vragen ( hierboven ) om meer informatie.
Een foto van o.a. het AOP en de up- en downstream waardes van uw modem/router is beslist nodig. Tevens is informatie m.b.t. eventueel gebruikte splitter en de bekabeling ( tussen AOP - modem ) een ‘vereiste’ om via deze weg ( een forum ) iets te kunnen ‘onderzoeken’.