Beantwoord

Ziggo Mediabox Next: Netflix start niet op

• 20 maart 2019
  • 5 Reacties
  • 2162x Bekeken

Reputatie 1
Ik heb de nieuwe Mediabox ontvangen, heb nu al verschillende keren meegemaakt dat Netflix niet opstart. Ik moet de Mediabox dan uitschakelen met de knop op de achterkant en vervolgens werkt het weer. Wat kan ik hier aan doen? Hebben meerdere mensen hier last van?
icon

Best beantwoord door Dave- 20 maart 2019, 06:29

Welkom @Brambulance op de Community.

Beste is om de nieuwe Media Box Next even 10 tot 15 minuten van de stroom te halen en daarna weer opnieuw opstarten. Als alles goed is dan werkt Netflix weer.

Mocht dit niet werken, dan ben ik nieuwsgierig hoe de box is aangesloten op Internet, via de UTP Kabel of Wifi.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 1
Ik heb bovenstaande geprobeerd en tot nu toe lijkt het Netflix probleem opgelost. Ik laat nog weten hoe het over langere termijn gaat.
Reputatie 7
Hey @Brambulance . Welkom hier!
Hoe gaat het nu? 🙂
Reputatie 7
Als het niet werk kan je het modem 30 seconde van de stroom halen en daarna de Media Box Next dan krijgt hij weer schone data.

Dat is dan een 2e alternatief.
Reputatie 1
Ik zal hem eens 10 tot 15 minuten los halen kijken of dat helpt. Ik heb de box overigens aangesloten met een powerline en utp kabel. Wordt vervolgd....
Reputatie 7
Welkom @Brambulance op de Community.

Beste is om de nieuwe Media Box Next even 10 tot 15 minuten van de stroom te halen en daarna weer opnieuw opstarten. Als alles goed is dan werkt Netflix weer.

Mocht dit niet werken, dan ben ik nieuwsgierig hoe de box is aangesloten op Internet, via de UTP Kabel of Wifi.