Verwijderd account
Niet van toepassing

Ziggo links

Hier het bewijs van de nieuwe mediabox.
Ja, ik ben tester, maar de informatie staat gewoon publiekelijk 🙂

https://www.ziggo.nl/klantenservice/installeren/televisie/nieuw-pakket/hoe-kijk-je/#mediabox/Mediabox_Next/
52 Reacties 52
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Hier nog meer informatie:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next
pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes
betekent dit dat we nu ziggo kunnen spammen met verzoekjes om de horizon box om te ruilen voor deze box? 🙂
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
pox-ie wrote:
betekent dit dat we nu ziggo kunnen spammen met verzoekjes om de horizon box om te ruilen voor deze box? 🙂


Probeer het eens... Maar waarschijnlijk beschikt Ziggo over een goed spamfilter... :grin:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Willem-A je bent lekker op dreef :wink:
Andre Verbeek

Level 9
  • 296Posts
  • 21Oplossingen
  • 96Likes
Zojuist contact gehad met klantenservice. Er komt nog een bericht voor de klanten m.b.t. de nieuwe box.
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Wist je dat de UPC Pace 7111 afstandsbediening ook erop werkt?
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/alles-over-radio/

Hier wordt niet meer gesproken over de Mediabox XL (horizon).
Dus denk dat deze eruit gaat. Hoop ik ook en het liefst alle andere mediaboxen ook 🙂
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
stophoest wrote:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/alles-over-radio/

Hier wordt niet meer gesproken over de Mediabox XL (horizon).
Dus denk dat deze eruit gaat. Hoop ik ook en het liefst alle andere mediaboxen ook 🙂



Alle anderen? Niks daarvan! De Humax mag er absoluut niet uit. Maar dat gebeurt ook niet... :relaxed:
edebee

Level 9
  • 301Posts
  • 0Oplossingen
  • 141Likes
Is ook al bekend wat voor typenummer en fabrikant van de ziggo nextbox is? Dit alvast om hem als ie geleverd wordt in te voeren bij de harmony 665 ?. Goed voorbereid zijn kan nooit kwaad ?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
****Zucht****

Even maar aan Willem-A denken :wink:
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
edebee
Stophoest schreef:
Wist je dat de UPC Pace 7111 afstandsbediening ook erop werkt?

Zou maar eens in de Logitech Device DB gaan kijken.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
edebee wrote:
Is ook al bekend wat voor typenummer en fabrikant van de ziggo nextbox is? Dit alvast om hem als ie geleverd wordt in te voeren bij de harmony 665 ?. Goed voorbereid zijn kan nooit kwaad ?



De nieuwe box werkt niet meer met een afstandsbediening. Daar moet je weer naartoe lopen, net als in vroeger tijden bij andere apparaten. Daarmee wil Ziggo bereiken dat men iets minder lui word.

Maar met de moderne 4K Tv moet je toch al zo dicht op het scherm zitten dat je eigenlijk al zonder op te staan bij al je apparaten kan.

Nog een voordeel van de kleine kijkafstand: je vrouw kan ook niet meer voor het scherm langslopen als je voetbal of andere vunzigheid zit te kijken.

Ik zie alleen maar voordelen... Maar wat nou toch het merk is... Iets met Singer of zo. Ze maakten vroeger naaimachines.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Het kan ook wel iets met Umax zijn... :grin:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Willem-A Heb ik vroeger toch altijd goed geschreven?:relaxed:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Be rt wrote:
Willem-A Heb ik vroeger toch altijd goed geschreven?:relaxed:



Vooruitziende blik denk ik Be rt :grin:
mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes
Beste allemaal,

Ik zit al een tijdje te denken om een 4k televisie te kopen. Nu de mediabox next eraan komt, zou dat een mooie timing zijn. Nu heb ik op mijn slaapkamer het kleine broertje van de mediabox XL (de extra mediabox die gekoppeld is met zijn grote broer).

Zou de kleine box ook weer gekoppeld kunnen worden met de mediabox next. Zou het zonde vinden als ik deze niet meer kan koppelen. Misschien weet iemand hier het antwoord op?

Bij voorbaat dank,
Bram:smiley:
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
mathijse
Zou de kleine box ook weer gekoppeld kunnen worden met de mediabox next

Nee.

Ik zit al een tijdje te denken om een 4k televisie te kopen.

Let er op dat er nauwelijks 4K Content beschikbaar is all over the world. Je bent nog het beste uit met een satellietschoteltje. Voorzover beschikbaar van matige kwaliteit.
Het blijft voornamelijk naar opgeschaalde HD Content kijken.

Bij een scherm van 65" of minder zie je op normale kijkafstand geen verschil tussen HD en echte goede 4k Content op een 4k-TV.
Het menselijk oog heeft zo z'n beperkingen.
https://www.rtings.com/tv/reviews/by-size/size-to-distance-relationship

Gr Han
mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes
Dank voor je snelle antwoord Han. Van de content was ik al op de hoogte en ook de kijkafstand. Maar ik heb nu een televisie die bijna 10 jaar oud is en niet meer het eeuwige leven heeft. Dus om een beetje op de toekomst voorbereid te zijn....

Dat van de kleine box vind ik jammer, want dan krijg ik een standaard box waarbij geen live tv gepauzeerd kan worden. En dat vind ik nou net de uitvinding van de eeuw.

Maar ik ga eerst eens lezen hoe de eerste gebruikers reageren. Vandaaruit neem ik dan een beslissing.

Fijn weekend,
Bram
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
mathijse
Ok. Geloof dat het een hele toer wordt bij een groter scherm nog een Full HD te vinden.
En die opschaling levert ook nette beelden op, maar is niet het echte werk.
Er is niks mis met de aanschaf van een 4K-TV. Als je maar weet waar je aan begint.
Dat lijkt me in jouw geval wel in orde.
Han

Uitgelicht topic