sflvdh wrote:
Hoi Mark dank voor je reactie. Ik heb gisteravond de klantenservice gebeld en hun zeiden dat alles goed in het systeem zat. Ook nog een hard reset geprobeerd maar niks lukte. Medewerker van de klantenservice heeft een monteur gestuurd. Deze is vandaag langsgekomen en heeft de modem opnieuw vervangen. Ook heeft die alles gecontroleerd en uitgesloten. Ook hij zei dat alles goed in het systeem staat. Monteur heeft met 5 verschillende mensen gesproken maar kon het nog steeds niet oplossen en raadde mij aan om een bericht te sturen op het forum. Ik neem aan dat de storing bij mij over is aangezien alles goed in het systeem staat. Zouden jullie als moderators iets kunnen doen?
:slight_frown:
Ik zie dat het originele probleem (zoals ik maandag aantrof) dinsdag is verholpen, maar blijkbaar had dat nog niet het gewenste resultaat... Je hebt inmiddels ook telefonisch contact gehad met een van mijn collega's vanochtend en hij (heet toevallig ook Mark) heeft het geescaleerd naar een volgende afdeling. Vanmiddag zijn er opnieuw acties uitgevoerd door onze specialisten, maar ik twijfel of dat de problemen nu heeft opgelost.
Voor de zekerheid, kloppen de serienummers die wij nu in de administratie hebben staan? (Zie CA ID op de sticker onderop de Mediabox Next)
...1558
...3960
De 'volgende afdeling' pakt dit verder op, onderneemt actie waar nodig en stelt jou ook op de hoogte. Ik lees maandag wel hoe het is verlopen!