Ik heb een alles-In-1 plus abonnement inclusief volop bellen a 74 euro per maand. Ik ben erg tevreden over dit abonnement en wil dit ook niet veranderen. Kan ik dus een Next krijgen zonder mijn abonnement te veranderen en zonder prijsverhoging?
Op dit moment maak ik gebruik van een Humax 5200c, Ubee 3.0 modem en en een Fritzbox router. Over de huidige set-up ben ik ook erg tevreden, uitstekend draadloos internet en prima tv ontvangst.
Nu denk ik toch na over de nieuwe Mediabox, ik wil dit wel maar het liefst icm de Ubee modem en de Fritzbox. Is dit mogelijk? Dus alleen de Humax vervangen voor de Next.
Alvast bedankt voor de reacties
Best beantwoord door Beeblebrox
Hoi,
Ik heb een Alles in 1 Complete. Was met een Ubee EVW321B. Via de chat geregeld dat alleen mijn Horizon Mediabox XL werd omgeruild voor een Mediabox Next.
LET OP: Niet ieder modem werkt met de Next. Ik kan mij herinneren dat iemand een lijst gepost had, maar kan die niet meer vinden.
Persoonlijke noot: Ik heb zelf ook de Humax 5200c. Die zou ik houden, omdat je je opnames kan overzetten. Met de Next kan dit niet.
Bekijk origineel
Ik heb een Alles in 1 Complete. Was met een Ubee EVW321B. Via de chat geregeld dat alleen mijn Horizon Mediabox XL werd omgeruild voor een Mediabox Next.
LET OP: Niet ieder modem werkt met de Next. Ik kan mij herinneren dat iemand een lijst gepost had, maar kan die niet meer vinden.
Persoonlijke noot: Ik heb zelf ook de Humax 5200c. Die zou ik houden, omdat je je opnames kan overzetten. Met de Next kan dit niet.