Beantwoord

Ziggo GO app werkt niet

  • 17 april 2019
  • 60 Reacties
  • 12988x Bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

60 Reacties

Beste Serkan,

Hopelijk kun jij me helpen. Ik heb al sinds 21 mei de Ziggo mediabox Next ontvangen en in gebruik. Tv kijken en internet werkt echter werken ziggo.tv en de ziggo go app niet meer. Ook in Mijn Ziggo staat nog steeds mijn oude abonnement. Ik heb al 3x gebeld en 2x op de chat maar nog steeds geen resultaat. Ik kreeg steeds te horen binnen 3 werkdagen maar de laatste keer, vorige week, kreeg ik ineens te horen dat er iets diep in de systemen fout zit en er geen idee is wanneer dit is verholpen. Ik kan dit niet geloven. Ik ben bijna een maand verder! Hopelijk kun jij me helpen?

Ik hoor het graag. Dank alvast.
Gr Daan
Reputatie 7
Badge +35
@doostvogel Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
En specifiek een moderator is altijd een lastige, vrij, vakantie, andere werkzaamheden enz. enz. enz.

Ik leg je probleem bij de Ziggo moderators neer en zij kunnen zien waar dit foutgaat.
Reputatie 7
Hi All,

Ik heb @doostvogel inmiddels al privé gesproken. Zijn problemen moeten nu verholpen zijn, ik wacht nog op een bevestiging 🙂
Beste @Serkan Ziggo,

Sinds gisteren trotse bezitter van de Next echter krijg ik binnen de GO app bij de meeste zenders de mededeling dat ik een abonnement nodig heb om deze zender te bekijken. Zie afbeelding. Wil jij eens kijken wat hier aan te doen is? Alvast bedankt!

Gr. Robert

Beste @Serkan Ziggo,

Sinds gisteren trotse bezitter van de Next echter krijg ik binnen de GO app bij de meeste zenders de mededeling dat ik een abonnement nodig heb om deze zender te bekijken. Zie afbeelding. Wil jij eens kijken wat hier aan te doen is? Alvast bedankt!

Gr. Robert



Inmiddels opgelost!
Goedendag allemaal,

Ik heb afgelopen zaterdagse nieuwe Next mogen ontvangen deze metten geïnstalleerd voor de oude horizon, werkt alle op de tv goed.

maar ik krijg de ziggo go niet aan de gang, hij staat in mijn gegevens ook gemeld maar app als computer als telefoon kan ik niet in loggen.

Mijn vraag is nu hoe krijg ik deze werken. Kan geen tv kijken via de app, enz
melding inloggen mislukt probeer een ander naam of wachtwoord, maar ik kan wel online inloggen met deze gegevens

ik hoor graag wat van jullie, vind het wel lastige dat ik nu niet kan kijken.
Reputatie 7
@OMdG
Bij ons staat alles goed in de systemen. Is het een idee om je wachtwoord van Mijn Ziggo te wijzigen en het dan opnieuw te proberen?
@OMdG

Bij ons staat alles goed in de systemen. Is het een idee om je wachtwoord van Mijn Ziggo te wijzigen en het dan opnieuw te proberen?


Hoi Serkan.

gedaan lukt niet ik heb naam gewoon geen e-mail naam kan dat nog uit maken , ik vind het wel vervelend wat ik kan van af zaterdag niets bekijken enz,
ik hoog graag van je wat nu de beste oplossing is.

@OMdG


Bij ons staat alles goed in de systemen. Is het een idee om je wachtwoord van Mijn Ziggo te wijzigen en het dan opnieuw te proberen?
Hoi Serkan.

gedaan lukt niet ik heb naam gewoon geen e-mail naam kan dat nog uit maken , ik vind het wel vervelend wat ik kan van af zaterdag niets bekijken enz,
ik hoog graag van je wat nu de beste oplossing is.


Hallo hij doet het bedankt, dus wachtwoord verander moest even verwerkt worden bedankt
Reputatie 7
Fijn om te lezen dat het alsnog is gelukt! 🙂