mediabox next en teletekst...
BAR slecht.....de next, een prima kastje waarom dus teletekst zo àfgeraffelt`?
`k denk dat het goed zou zijn als Ziggo zich gaat realiseren dat er veel ouderen zijn die al decennia lang abonnee zijn...`t moet toch een behoorlijk % zijn aan abonnee`s en dat tot op heden nog willen blijven..
`t is alsof een stel pubers van deze tijd de software van het kastje louter op zichzelf (hun leeftijdsgroep)afgestemd hebben met als excuus dat teletekst ook op het `net`te vinden is..
wel..we zijn inderdaad wat ouder maar god zij dank lopen wij niet de godganselijke dag met een gsm in de hand alsof wij niet meer zonder kunnen leven en de hele dag op het `net`vertoeven...nee,we staan s morgens op en zetten de tv aan..we kijken wat de dag/avond brengt aan programma`s die de moeite van het kijken waard zijn..(en er zit wàt pulp tussen) ..we kijken direkt ook èventjes`wat de wereld ,tijdens onze afwezigheid(de slaap), uit gespookt heeft...
teletekst dus..(`k kan trouwens ook het hele aanbod aan programma`s in de volkskrant lezen dus waarom `doeken `jullie het programma overzicht òok niet op,internet geeft voldoende info ook nog eens een keer)
teletekst dus..voor veel mensen en niet alleen in Nederland maar ook de Duitsers bieden dat gewoon `normaal`nog steeds en hèèl uitgebreid...
de werking van teletekst op dit ogenblik...pagina`s vallen veelvuldig weg en soms wel 20,30 sec. later is het er heel even om direkt weer weg te vallen...sub pagina`s..wat een domheid...flitst zonder aankondiging direkt naar de tweede,derde pagina en maar wachten tot `het`besluit pagina 1 maar weer aan te doen....
`t ontbreken van direkte knoppen naar bv sport,nieuws enz...(de òude`gekleurde knoppen)
dan nog het veelvuldig moeten klikken (soms wel 15 keer om op de volgende pagina te komen(of het moeten intoetsen van het paginanummer..wel onthouden dus wèlke pagina)
ipv het automatisch doorlopen van de pagina`s bv van pag.16 naar pag.25
dit KAN TOCH ECHT NIET WAAR zijn of wel soms?
dus Ziggo...toon eens wat respekt naar àl die nu inmiddels wat oudere abonnees die al decennia lang een abonnement hebben en maak teletekst weer normaal werkend...kleine moeite toch.....software update ....of moeten wij massaal overstappen?...laat de computer maar eens vast stellen over welke aantallen abonnee`s we het hier hebben
graag Ziggo een zinnige reactie die recht doet aan àl die abonnee`s
met vr gr
joop burgemeester,