Fransd

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

YouTube mediabox Next

Waarom heb ik geen volwaardige YouTube-app op mijn mediabox-next? YouTube via internet is uitgebreider, klopt dit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Jamyla Ziggo TS heeft geen verbindingsprobleem, als je een reactie geeft ga dan aub. in op de vraag of geef geen reactie.

@Fransd De app wordt geleverd door YouTube, je ziet dit verschil ook bij TV apps, ik denk dat YouTube dit doet.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Fransd 
Welkom op de Community! Leuk dat je ons forum hebt ontdekt.
Het is natuurlijk leuker om YouTube te kijken waarin ook alle content beschikbaar is. De Mediabox Next moet voor het gebruik van apps zoals Netflix en YouTube worden verbonden met het internet. Dit kan via zowel wifi (mits wifi signaal sterk genoeg) en bekabeld netwerk.
Zorg er dus voor dat je de Mediabox Next verbind met het internet om ongestoord te YouTuben.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Jamyla Ziggo TS heeft geen verbindingsprobleem, als je een reactie geeft ga dan aub. in op de vraag of geef geen reactie.

@Fransd De app wordt geleverd door YouTube, je ziet dit verschil ook bij TV apps, ik denk dat YouTube dit doet.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@Steefb Jammer dat je op deze manier reageert. Ik heb simpelweg de vraag anders gelezen dan jij.  Kan gebeuren 🙂
 

Fransd
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De mediabox next heb ik wel via kabel met internet verbonden. Dat kan de oorzaak niet zijn. Mogelijk is misschien wel dat YouTube  de content op de ziggo-app op een of andere manier inperkt. Dit moet bij Ziggo toch bekend zijn?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @Fransd 
Dit staat zoals @Steefb aangeeft inderdaad los van de wijze waarop jouw Next met het internet is verbonden. De Youtube App is inderdaad minder uitgebreid qua content dan wanneer je via de browser op je PC Youtube bezoekt. Je ziet zelf dus helemaal niks over het hoofd. Het klopt dat deze qua aanbod beperkter is. 

Uitgelicht topic