1
Vraag
2
Reageer en help mee
R o b

Level 10
  • 393Posts
  • 5Oplossingen
  • 143Likes

Welke vermelding is de juiste in de film catalogus?

Na installatie van de Mediabox Next vallen mij een aantal dingen op:

De Mediabox Next staat nog steeds niet in mijn overzicht op MijnZiggo.nl. Na diverse telefoontjes laat ik dat maar voor wat het is. In het klantsysteem schijnt het abonnement wel doorgevoerd te zijn. Voor alle andere abonnees die denken niet alles te kunnen zien met een MAX abonnement: als je kanaal 120 en verder ziet (RTL Crime en verder), dan heb je toegang tot het volledige zenderpakket (met Movies & Series XL) volgens de medewerker van de klantenservice.

Bij het zoeken naar films vallen mij een aantal dingen op: Zoek je op je Mediabox Next naar de film "Mamma Mia! Here we go again" dan zegt de Mediabox Next (zie afb. hieronder)

Volgens de gele pijl zit hij in het abonnement (Movies & Series) en zou ik er niets voor hoeven te betalen. Als ik dan doorklik krijg ik de melding "Abonneer je".
Volgens de rode pijl moet ik € 5,99 betalen.
Als ik dezelfde film opzoek in de online catalogus van On Demand op de website, dan kost hij maar € 4,99 (zie afb. hieronder)


Welke is nu de juiste?
7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Het kan even duren voordat de Next zichtbaar wordt in Mijn Ziggo.

De prijs van de film hangt af van de formaat je hebt SD/HD/4k en daar zit de prijsverschil in, ik zal even kijken op mijn Media Box Next.

Ik heb bij mij Mamma Mia hier voor € 2,99
en Mamma Mia Here we go Again de 2e film voor 5,99
Dan die in Movies en Series schakelt naar Film1 door - Abonnement
en de optie op TV schakelt naar Neem Op
R o b
Topicstarter
Level 10
  • 393Posts
  • 5Oplossingen
  • 143Likes
Dave- wrote:
Ik heb bij mij Mamma Mia hier voor € 2,99
en Mamma Mia Here we go Again de 2e film voor 5,99
Dan die in Movies en Series schakelt naar Film1 door - Abonnement
en de optie op TV schakelt naar Neem Op

Als hij bij jou doorschakelt naar “Neem Op” ga ik er vanuit dat je Film1 hebt in je abonnement. Anders snap ik hem
niet en lijkt er toch wat fout te gaan in de abonnementen service bij Ziggo!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey R o b . Gefeliciteerd met je nieuwe mediabox!

Films kunnen on demand op verschillende manieren beschikbaar zijn. Zo is deze film beschikbaar in Ziggo movies en series (dus heb je dit abonnement, dan kan je de film gratis on demand zien), via Ziggo on demand (als je geen Movies en Series hebt, kan je de film huren) en via Film1 on demand.
Als je de versie aanklikt bij movies en series moet de film gewoon gratis spelen. Maar hier kan het zijn dat er bij jou iets niet goed gaat! En dat is dan ook meteen de reden dat je de mediabox nog niet in mijZiggo ziet staan.

Bijna alles in je abonnement staat goed, op 1 klein regeltje na. Dit zorgt ervoor dat de mediabox niet in je mijnZiggo ziet en kan er ook voor zorgen dat de diensten in Movies en Series niet goed werken.
Ik ga hier direct aan de slag om alles goed te zetten. Binnen 48 uur moet het sowieso opgelost zijn ^^. Laat je het me weten?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Nog even antwoord op je vraag R o b ik heb Film1 als abonnement daarom verklaart ie die doorgeef link. Heb je goed gezien :wink:

Gelukkig is Lycke Ziggo je goed van dienst met de overige informatie die ik niet kan zien :blush:
R o b
Topicstarter
Level 10
  • 393Posts
  • 5Oplossingen
  • 143Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey R o b . Gefeliciteerd met je nieuwe mediabox!

Laat je het me weten?


Hallo Lycke Ziggo zeker! Ik heb er via de telefonische klantenservice al diverse antwoorden op gehad. Incl die van “over 48 uur staat het goed”. Ik ben benieuwd...
R o b
Topicstarter
Level 10
  • 393Posts
  • 5Oplossingen
  • 143Likes
Hallo Lycke Ziggo, in mijn.ziggo staan de gegevens nu juist vermeld. Dank voor de interventie.
Ben ik toch benieuwd waarom het nu wel geregeld is. Kan je daar nog iets over zeggen? Ik ben van mening dat deze actie al in een veel eerder stadium gedaan had kunnen worden. Ik heb jou niets meer of minder verteld dan de medewerkers bij de klantenservice.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Voor de lange uitleg moet je hier eerst een paar jaar aan het werk ;-). Korte uitleg; we hebben verschillende systemen waarin we werken. Ik heb toegang tot iets meer van deze systemen dan de meeste mensen. Hierin kon ik dus zien dat 1 stukje van je abonnement niet goed doorliep en heb ik dat ook kunnen oplossen. Normaal gesproken lopen al deze regels wel gewoon goed door. Echter, met de activatie van de mediabox Next lopen de laatste tijd af en toe wat zaken niet helemaal lekker. Goed dat het nu opgelost is voor je in elk geval!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic