1
Vraag
2
Reacties
Vero48

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel of geen Ziggo Replay tv?

Op welke zenders werkt Replay tv wel en op welke niet? Ik heb de afgelopen week op Canvas en NPO2 een paar films bekeken via Replay tv. Deden het prima. Tot gisteravond. Ineens werkte het niet meer. B.v. de film "Utoya" op NPO2. Het begin was nog te zien via de tv gids aan het eind van het voorafgaande programma "Jeuk". Na zo'n kwartier was ik aan het eind en moest overstappen naar Utoya in tv gids. Maar daar was startknop niet meer aanwezig. Als via Replay tv terugkijk naar films op de commerciële kanalen dan kan ik wel alle films zien.
Wat zijn nu precies de voorwaarden van Replay tv voor welke zenders?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Je kunt hier in het zenderoverzicht filteren op Replay TV. Sommige programma's zijn inderdaad niet terug te kijken, ondanks dat er wel Replay TV staat bij die zender. Dit is vooraf niet te bekijken. De voorwaarden bepaalt de zendereigenaar helaas zelf, in dit geval NPO. Via een abonnement bij hun diensten kun je het programma wel terug kijken, dus ik vermoed dat het daarmee te maken heeft.

Wil je safe zitten, plan dan een opname in.

Groet,
Evert

Bekijk in context

3 Reacties 3
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Je kunt hier in het zenderoverzicht filteren op Replay TV. Sommige programma's zijn inderdaad niet terug te kijken, ondanks dat er wel Replay TV staat bij die zender. Dit is vooraf niet te bekijken. De voorwaarden bepaalt de zendereigenaar helaas zelf, in dit geval NPO. Via een abonnement bij hun diensten kun je het programma wel terug kijken, dus ik vermoed dat het daarmee te maken heeft.

Wil je safe zitten, plan dan een opname in.

Groet,
Evert
Vero48
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Evert,

Dank voor je reactie. Ik kan nu nog niet opnemen. Krijg over 2 weken de Mediabox Next. Hopelijk kan ik dan wel op genoemde zenders, en andere, films in zijn geheel terug zien en blijven ze een jaar bewaard in de cloud. Als ik zo de reacties in de Community lees, bestaan er nog veel problemen met de Next en met Replay tv. Ik hou mijn hart vast.

Groet,

Vero48
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Er gaat veel meer goed dan mis 😉 je leest doorgaans alleen de slechte gevallen hier, dus ik zou je hart niet te hard vastpakken 😉

In ieder geval alvast veel plezier met de Next! ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic